opnamen zijn fake aan het opnemen


sinds 2maand ongeveer kan ik niet meer rekenen dat mijn geplande opnamen ook echt opnemen en ik dat ga kunnen kijken !


Er is geen conflict en er komt een bolleke dat de opname gepland is en soms als program bezig is staat bolleke rood maar dan ga bij de opnamen kijken en is die opname nergens te vinden . ik heb ten einde raad vorig week tv replay moeten nemen maar tv replay is voor vele films en series niet beschikbaar dus kan ik gelijk in de jaren stilletjes maar zorgen dat ik thuis zit op die bepaalde uur om die bepaalde film of serie toch maar gezien te hebben ! verder blokkeert de decoder zeker eenmaal per dag en soms ook meermaals op een dag en natuurlijk juist als iets aan kijken bent en dan gebeurt regelmatig dat ik 7 of 8x pogingen moet doen eer de tv proximus daadwerkelijk terug opgestart te krijgen . zit ik dan tot 2u of langer maar op te starten . dat blokkeren gebeurt telkens maar vaker . heb nu vb al 3zondagen en telkens als vampire diarees bezig is dat de boel vast zit of gewoon uitvalt en mis ik een serie die ik graag zie




ik heb als ik juist zit de V3 dat is die met een knopje achteraan waar men de decoder volledig kan afzetten


andere problemen zijn dat geeft bij sommige opnamen geen bolletje als dat geprogrammeerd staat en pas als die zending terug wil programmeren krijg ik kort een melding dat de opname reeds gepland staat maar uiteraard heb ik tegenwoordig heel veel kans dat die opname helemaal niet opgenomen word .


Ik heb al gezien op ogenblik dat vb een opname op aan nemen is dat ik dan al kan zien of die het echt op aan nemen is of dat niets opneemt want als ik op opname kijken ga staat die nergens vermeld , ik heb al gedacht die opname te wissen en terug te beginnen opnemen maar dat lukt dus niet want als het een opname is die fake is aan opnemen krijg ik niets mee gedaan . ik kan die opname niet stoppen en niet wissen . die rode bolletje blijft staan en die opname verschijnt niet bij de opgenomen programs


ik kijk dit al een lange tijd aan in hoop dat overwachts opgelost geraakt maar dit blijft duren en gaandeweg word minder en minder opgenomen en is niet leuk en tv replay die ik niet eens nodig zou gehad hebben moest ik op mijn opnamen kunnen rekenen is ook vaak niet beschikbaar





11 reacties

Heb je al naar de technische helpdesk gebeld 0800 22 800 (7/7 iot 22) want je zit blijkbaar met heel veel te sukkelen met met deze V3 en zal je wel een ruilnummer krijgen om hem te laten omruilen, voor een V5, in een Proximus center of ze kunnen hem ook opsturen .


Met de V5 kan je ook wel nog opnames hebben die terug opduiken na wissen en die maar definitief verdwijnen na 30 dagen, maar dat is iets dat Proximus nog moet oplossen.
Je zou de ganse procedure kunnen volgen van rebooten van bbox modem en decoder en desnoods nog een factory reset (bij decoder problemen)

maar in het geval van een V3 zou je die best laten omruilen want de v3 wordt verder niet meer via software opgevolgd en behoord stilletjes aan tot de pre historie ;-)


Proximus vervangt die ook als je problemen ondervindt met de V3 zonder problemen door een V5.


Moesten ze echt niet willen omruilen voor een V5 , lees dan dit hier eens ▬►decoder-voor-de-recentste-omruilen
Reputatie 7
Badge +6
En als dat rode bolletje er staat, neemt hij wss wel op en krijg je je opname toch te zien na een reboot. Dat kan je trouwens ook eens gebeuren op een V5. Niet te vlug je opnames opgeven dus.


Het wordt toch echt eens tijd dat Proximus hier officieel eens iets over zegt, want we vallen hier echt in herhaling, herhaling .... omdat zovelen er last van hebben.Straks 'blokkeert' het forum hier nog door.knipoog
Misschien dat om die reden Proximus op hun decoders, die na de v3 gekomen zijn, van een schakelaar voorzien hebben om hem gemakkelijk te kunnen rebooten zonder iedere keer de stekker te moeten uittrekken duivellach
Reputatie 6
Badge +2
Dat Maria dat onding maar rap buitenzwiert en deze laat omruilen voor een V5 decoder ander en beter, van eerste keer de korte pijn zou ik zeggen.
buitenzwieren zou ik niet doen of je krijgt nog de rekening gepresenteerd ,

dus niet buitengooien maar bij proximus binnengooien lach
Voor een omruil zou ik toch even contact opnemen met de technische dienst. Evt kunnen we dan iemand langssturen om de omruiling gratis te doen.




mvg




Gilles
Dat is toch goed nieuws, en was ook wat ik van verschillende mensen al gehoord had, dat Proximus niet moeilijk doet om een probleem V3 decoder door een V5 te laten vervangen en dat er zelf iemand ermee langs komt indien gewenst.


Dat noem ik nu eens service ja


Doe zo verder Proximus en je zal nog veel meer tevreden klanten hebben en zelfs bijwinnen ja
dank jullie wel voor jullie raad . ik heb proximus rond de 19de via mail gaan contacteren en kreeg mail dat ze me nog wat zouden laten weten maar tot heden niets meer gehoord dus ga vandaag nog klantendienst bellen en benieuwd of ze me de decoder gaan willen omruilen


zal jullie hierover op de hoogte houden


gr Maria
Reputatie 7
Badge +1
Een V3 heeft wél geen knopje achteraan om op en/of af te zetten..
Maria als het een V3 of v3b decoder is die je hebt wordt die zonder probleem omgeruild voor een V5,


dus best bellen naat Technische helpdesk 0800 22 800 (7/7 tot 22u) maar best niet kiezen dat een technieker die komt brengen want dan ben je niet 100% zeker dat je een V5 gaat krijgen, mss beter kiezen om hem te laten opsturen naar een dichtbij zijnde kiala punt bij u in de streek, dan ben je zeker dat een V5 opgestuurd wordt.

Reageer