sinds 2maand ongeveer kan ik niet meer rekenen dat mijn geplande opnamen ook echt opnemen en ik dat ga kunnen kijken !
Er is geen conflict en er komt een bolleke dat de opname gepland is en soms als program bezig is staat bolleke rood maar dan ga bij de opnamen kijken en is die opname nergens te vinden . ik heb ten einde raad vorig week tv replay moeten nemen maar tv replay is voor vele films en series niet beschikbaar dus kan ik gelijk in de jaren stilletjes maar zorgen dat ik thuis zit op die bepaalde uur om die bepaalde film of serie toch maar gezien te hebben ! verder blokkeert de decoder zeker eenmaal per dag en soms ook meermaals op een dag en natuurlijk juist als iets aan kijken bent en dan gebeurt regelmatig dat ik 7 of 8x pogingen moet doen eer de tv proximus daadwerkelijk terug opgestart te krijgen . zit ik dan tot 2u of langer maar op te starten . dat blokkeren gebeurt telkens maar vaker . heb nu vb al 3zondagen en telkens als vampire diarees bezig is dat de boel vast zit of gewoon uitvalt en mis ik een serie die ik graag zie
ik heb als ik juist zit de V3 dat is die met een knopje achteraan waar men de decoder volledig kan afzetten
andere problemen zijn dat geeft bij sommige opnamen geen bolletje als dat geprogrammeerd staat en pas als die zending terug wil programmeren krijg ik kort een melding dat de opname reeds gepland staat maar uiteraard heb ik tegenwoordig heel veel kans dat die opname helemaal niet opgenomen word .
Ik heb al gezien op ogenblik dat vb een opname op aan nemen is dat ik dan al kan zien of die het echt op aan nemen is of dat niets opneemt want als ik op opname kijken ga staat die nergens vermeld , ik heb al gedacht die opname te wissen en terug te beginnen opnemen maar dat lukt dus niet want als het een opname is die fake is aan opnemen krijg ik niets mee gedaan . ik kan die opname niet stoppen en niet wissen . die rode bolletje blijft staan en die opname verschijnt niet bij de opgenomen programs
ik kijk dit al een lange tijd aan in hoop dat overwachts opgelost geraakt maar dit blijft duren en gaandeweg word minder en minder opgenomen en is niet leuk en tv replay die ik niet eens nodig zou gehad hebben moest ik op mijn opnamen kunnen rekenen is ook vaak niet beschikbaar
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.