opname verdwenen
Gisterenavond had ik een programma via de tv guide geprogrammeerd om op te nemen.Tot mijn grote spijt zag ik achteraf dat deze opname niet tussen de lijst van opgenomen programmas staat en ik deze opname dus niet kan bekijken,ondanks het rode cirkeltje brand op de menubalk in de tv guide. Ik merk ook dat dit rode cirkeltje heel de avond is blijven branden op de menubalk.Wel vreemd dat deze opname niet in de lijst van opgenomen programmas staat en een reset help niet. Ik denk dat ik dit programma kwijt ben ook al had ik dit opgenomen.
Dit heb ik al enkele weken voor. Ik heb al fact. reset gedaan, modem ook gereset,alles geprobeerd,andere modem,andere decoder,lijntest,echt wel alles,maar nu ten einde raad,niks helpt.Ik betaal steeds al mijn facturen,ben al zeer lang klant van in het begin,maar ik begin toch twijfels te krijgen over belgacom. Steeds het éne probleem na het andere,echt niet meer leuk.
Eens proberen te recapituleren :
▬ je hebt een opname luchthaven australie gepland (staat bij lijst 'geplande opnames')
▬ staat achteraf niet in lijst opgenomen programma's
▬ blijft als rood cirkeltje staan in de TV gids.
▬ de opname kan niet bekeken worden (omdat deze niet is terug te vinden in de lijst opgenomen programmas)
▬ je maakt geen serie opnames
▬ je programmeert niet Online maar vanop de decoder
▬ reset van decoder geeft geen oplossing (van modem ook niet)
▬ Factory reset (reeds enkele keren uitgevoerd) geeft ook geen oplossing
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
geplaatste 08:10 door