Beste
Graag zou ik een opname vanop afstand programmeren.
Ik ga als volgt te werk:
Stap 1 : inloggen via e-services op www.belgacom.be
Stap 2: in tv-gids van skynet klik ik op geoptimaliseerd op Belgacom-tv
Stap 3 : via bolletje vink ik het bolletje 'Programmeer vanop afstand' aan
Nadien krijg ik volgende melding en vraagt men opnieuw een Belgacom-account aan te maken.Via inschrijven kom ik dan opnieuw in de hoofdpagina van e-services.
Maar... programmeren lukt niet !
Wat doe ik verkeerd ?
Dank voor de info !
Wilt u van op afstand programmeren?
Vast op bureau, Uw trein heeft vertraging,… en u hebt uw favoriete programma vergeten opnemen?
Geen nood, Belgacom neemt het gratis op voor de Belgacom TV klanten.
Wat moet u doen?
• Log in met uw e-Services account en paswoord
• Kies het lijnnummer waarvoor u wil programmeren*
• Programmeer het programma van uw keuze via het icoon of de bijhorende tekst “Programmeer van op afstand
• De opnames blijven 30 dagen beschikbaar via uw Belgacom TV decoder
Inschrijven
Al een Belgacom account?
Paswoord vergeten? Gelieve aan te melden
Bladzijde 1 / 1
Sta je rechtsboven als ingelogd ? Je inlognaam komt daar te staan met "uitloggen" achter.
Beset Sinjoor
Via het inloggen op de webpagina van Belgacom 'rubriek e-services' kom ik op de webpagina 'Mijn e-services' ( waar ik ook ingelogd ben).
Bovenaan op die pagina kies ik de opties Skynet en nadien de optie TV-gids op de webpagina van Skynet.
Daar klik ik op ' geoptimaliseerd voor Belgacom TV'. Nadien klik op het bolletje 'Prgrammeer van op afstand en krijg ik bovenvermeld schermpje met 'Wilt u van op afstand programmeren ?'
In datzelfde scherm merk ik ook een lichtgrijs vakje waarin het volgende gevraagd wordt :
Al een Belgacom account?
Via dit vakje kan ik enkel het paswoord wijzigen... een andere optie is er niet...
Wanneer ik , nadat ik ingelogd ben op e-services van Belgacom, de optie Skynet kies en daar op de webpagina me ga inloggen krijg ik ook een leeg lichtgrijs vakje met volgende gegevens. Dank om me verder te helpen !!!
Mijn account
Via het inloggen op de webpagina van Belgacom 'rubriek e-services' kom ik op de webpagina 'Mijn e-services' ( waar ik ook ingelogd ben).
Bovenaan op die pagina kies ik de opties Skynet en nadien de optie TV-gids op de webpagina van Skynet.
Daar klik ik op ' geoptimaliseerd voor Belgacom TV'. Nadien klik op het bolletje 'Prgrammeer van op afstand en krijg ik bovenvermeld schermpje met 'Wilt u van op afstand programmeren ?'
In datzelfde scherm merk ik ook een lichtgrijs vakje waarin het volgende gevraagd wordt :
Al een Belgacom account?
Via dit vakje kan ik enkel het paswoord wijzigen... een andere optie is er niet...
Wanneer ik , nadat ik ingelogd ben op e-services van Belgacom, de optie Skynet kies en daar op de webpagina me ga inloggen krijg ik ook een leeg lichtgrijs vakje met volgende gegevens. Dank om me verder te helpen !!!
Mijn account
- Inschrijven paswoord vergeten ?
[/list]
Opmerking : uw login is een e-mailadres
Ik heb het gerobeerd op die manier:
http://www.skynet.be
Linker komom kies:TV gids of direct via link :http://www.skynet.be/diensten/tv-gids
bovenste regel :"inloggen inschrijven" klik op inloggen
hier voer ik mijn login in en paswoord in.
Maar je blijft hier in een cirkel rondraaien en inloggen lukt niet dus zit de fout waarschijnlijk bij de site van BGC
'k heb de indruk dat je toch ingelogd bent maar dat je bovenaan rechts geen aanduiding hiervan krijgt (uitloggen staat er niet).
Als je in de TV gids op een programma klikt en dan krijg je een volgend scherm nu klik ik op
"Dit kanaal is beschikbaar op Belgacom TV " waarop je een nieuw venster krijgt dan zie je onder e-sevices dat je blijkbaar
ingelogd bent. Maar een programma laten opnemen lukt niet !
http://www.skynet.be
Linker komom kies:TV gids of direct via link :http://www.skynet.be/diensten/tv-gids
hier voer ik mijn login in en paswoord in.
Maar je blijft hier in een cirkel rondraaien en inloggen lukt niet dus zit de fout waarschijnlijk bij de site van BGC
'k heb de indruk dat je toch ingelogd bent maar dat je bovenaan rechts geen aanduiding hiervan krijgt (uitloggen staat er niet).
Als je in de TV gids op een programma klikt en dan krijg je een volgend scherm nu klik ik op
"Dit kanaal is beschikbaar op Belgacom TV " waarop je een nieuw venster krijgt dan zie je onder e-sevices dat je blijkbaar
ingelogd bent. Maar een programma laten opnemen lukt niet !
Dus.... hiervoor is er geen oplossing ?
Zou Eva mij hierbij niet kunnen helpen aub ?
Dank voor de reacties
Zou Eva mij hierbij niet kunnen helpen aub ?
Dank voor de reacties
'k heb het juist geprobeerd op die manier en 't werkt !! Dus als volgt:
http://www.skynet.be/diensten/tv-gids
hier voert u uw login in en paswoord in.
Dan verschijnt er bovenaa rechts : "'Hallo,'uw naam'-Uitloggen'"
ALs je nu met de muis op een programma gaat staan krijg een schermpje
waar je kunt kiezen:"programmeer van op afstand".
Probeer het zo eens mss lukt het bij u ook zo.
http://www.skynet.be/diensten/tv-gids
hier voert u uw login in en paswoord in.
Dan verschijnt er bovenaa rechts : "'Hallo,'uw naam'-Uitloggen'"
ALs je nu met de muis op een programma gaat staan krijg een schermpje
waar je kunt kiezen:"programmeer van op afstand".
Probeer het zo eens mss lukt het bij u ook zo.
Beste ricky
Beset ricy van harte dank voor jouw snelle reactie.
Het inloggen op www.skynet.be lukt me echter nog altijd niet niet omdat het schermpje 'Mijn account' ( zie onder ) volledig leeg is en ik geen mogelijkheid krijg om mijn login en wachtwoord in te brengen. Hopelijk kun je me verder helpen...
Mijn account
Beset ricy van harte dank voor jouw snelle reactie.
Het inloggen op www.skynet.be lukt me echter nog altijd niet niet omdat het schermpje 'Mijn account' ( zie onder ) volledig leeg is en ik geen mogelijkheid krijg om mijn login en wachtwoord in te brengen. Hopelijk kun je me verder helpen...
Mijn account
- Inschrijven | paswoord vergeten ?
[/list]
Opmerking : uw login is een e-mailadres
Als je als browser Internet Explorer hebt zou je evetueel eens kunnen proberen met een andere browser want ik heb dit fenomeen ook nog voor gehad.
Of ander eerst eens proberen met in je IE browser op het blauwe compatibiliteits icoontje te klikken en dan te proberen of het lukt.
Dit icoontje vind je links boven in de brouwser waar je de linkadressen ziet en rechts daarvan het 3de iccontje.
Of ander eerst eens proberen met in je IE browser op het blauwe compatibiliteits icoontje te klikken en dan te proberen of het lukt.
Dit icoontje vind je links boven in de brouwser waar je de linkadressen ziet en rechts daarvan het 3de iccontje.
Ik al een hele tijd nog maar zelden met IE en meestal met Firofox 5. Daar kan je bij opties/beveiliging de opgeslagen paswoorden checken, eventueel verwijderen en dan een opnieuw laten registeren bij het inloggen. Bij IE9 zou ik het eens moeten opzoeken.
Voor IE9 gaat het als volgt (ik heb wel de engelse versie maar dat doet er niet toe)
IE9 -> rechts boven op tandwiel icoontje klikken
Internet options aanklikken (eigenschappen)
TAB: General (algemaan)
Delete temp files,history,cookies, saved passwords and web information
Op "Delete"-knop klikken
IE9 -> rechts boven op tandwiel icoontje klikken
Internet options aanklikken (eigenschappen)
TAB: General (algemaan)
Delete temp files,history,cookies, saved passwords and web information
Op "Delete"-knop klikken
Dank voor alle reacties.
Het probleem lag inderdaad bij de instellingen van de browser : Firefox.
Bij de optie Privacy vinkte ik 'cookies van derden aanvaarden' aan en alles in orde !
Kan inloggen op www.skynet.be !!!!
Het probleem lag inderdaad bij de instellingen van de browser : Firefox.
Bij de optie Privacy vinkte ik 'cookies van derden aanvaarden' aan en alles in orde !
Kan inloggen op www.skynet.be !!!!
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.