Opname stopt midden in film

  • 21 August 2012
  • 3 reacties
  • 230 Bekeken

Tot nu toe wel tevreden over Belgacom TV.

Films programmeer ik meestal met TV Overal en ook dat lukte tot nu toe prima.

Vanavond echter 2x voorgehad dat een opgenomen film ergens in het midden gewoon stopt.

Bij opnieuw afspelen stopt hij weer op 't zelfde punt.

Niet aangenaam zo !

3 reacties

Dat is blijkbaar iets dat nog voorvalt want je bent niet de enige die dit aanklaagt en ik denk niet dat het echt iets met Charles de nieuwe software op de Decoders V4 te maken heeft want ik heb ooit vroeger met de decoder V3 voorgehad en 't was bij mij bij een nPVR opname.

Ik weet nu niet of je ook een decoder V4 hebt en als het ook bij u een nPVR opname (30 dagen) was !

Je kan altijd een factory reset doen van de decoder als je wilt (weinig kans dat dit iets gaat oplossen) dit kan nooit kwaad op voorwaarde dat je schijf minder dan 90% volzet is want anders naar het schijnt heb je kans dat er opnames gewist worden.

Ik persoonlijk doe uit gewoonte een FacReset ongeveer om de 14 dagen, maar ieder doet daar natuurlijk zijn goesting mee.

groetjes, Elsa
ik heb het in het weekend ook voorgehad,bij het kijken van een opgenomen film ergens halverwege valt die gewoon uit,en dan moet je opnieuw opstarten,verderspoelen tot waar je was en kan je weer even enkele minuten kijken tot die weer opnieuw uitvalt,echt wel zeer irritant en ik hoop echt dat ze deze bugs zo snel mogelijk gaan oplossen want dit is echt niet leuk meer.
Reset van de decoder (gewoon eventjes stroom afzetten en na aantal seconden terug opstarten) lijkt probleem te hebben opgelost.

Film die daarstraks halverwege stopte, loopt nu gewoon door.
Moet gezegd: gebeld naar klantendienst, vriendelijk persoon aan de lijn en dezelfde tip gekregen.

Bedankt allemaal !

Reageer