Beantwoord

Opname starten via tablet op afstand

  • 10 January 2016
  • 11 reacties
  • 171 Bekeken

Via Pc lukt dit doch met mijn tablet moet ik eerst betalen bij proximus voor download van deze app. (5€) . Daar ik geen pack heb en er ook geen zal nemen zoek ik een site die niet betalend is via mijn tablet. Ik ben niet van plan om 5€ per maand te betalen om een 5 tal opnames te starten per jaar, dan kan ik beter met ooit gemist werken
Vriendelijke groetjes Hugo

V5 compct zonder swipe boxen V3
icon

Beste antwoord door Hugo 11 January 2016, 00:20

Bekijk origineel

11 reacties

Ik begrijp niet goed waarom je niet zou moeten bijbetalen via pc en wel via tablet, welk pack heb je dan

*TV Overal is inbegrepen voor alle klanten met een Pack Comfort of Maxi met Proximus TV besteld na 15/04/2012
Ik heb geen pack, maar toch bedankt voor uw antwoord. Ik vind het eigenaardig dat ze met tablet niet dezelfde website doorgeven als met pc.
Groetjes Hogo
Ik heb ook geen pack maar heb geen probleem om met mijn tablet of gsm te programmeren gewoon
de app tvoveral erop plaatsen en met tvgids kan je zoveel programmeren als je wil.
Bij mij werkt dit ook zonder probleem met pack comfort op pc, tablet, en smartphone
Bij mij lukt het nu ook ,het is enkel voor tv kijken dat moet betaald worden als ik het goed voor heb.
Bedankt Elza en Daniel.
Reputatie 7
Badge +1
In een pack is TV Overal altijd inbegrepen, sedert verleden jaar zelfs ook TV replay. Enkel voor TV replay+ (doorspoelen reclame mogelijk) moet je 5€ bijbetalen. Ik denk dat hier enige verwarring is.
Zou gekund hebben dat Hugo nog een oud pack had van 2012 of Start pack
en TVR is gratis in alle packs , dit sinds 01/06/2015
TVO gratis in pack comfort en maxi
Reputatie 7
Badge +1
Zou gekund hebben dat Hugo nog een oud pack had van 2012 of Start pack
en TVR is gratis in alle packs , dit sinds 01/06/2015
TVO gratis in pack comfort en maxi

Dat zou inderdaad kunnen. Maar die oude packformules zijn vlgs mij elk jaar weer duurder geworden, zodat ze misschien enkel nog interessant zijn voor mensen die totaal geen behoefte hebben aan mobiele toepassingen.
Zoals Hugo nu ook vermeld heeft is programmeren in de tv gids mogelijk ook zonder pack zoals ik
en Hugo dus ook, enkel tv kijken op de tablet is niet mogelijk zonder betalen.
Dat is inderdaad geen TV Overal, maar TV gids Overal 😉
Ik heb Belgacom TV sinds einde 2005 maar zoals in mijn eerst bericht te zien heb ik nog nooit een pack gehad.
Het is waar Elsa dit is eigenlijk "TV gids overal" via de app. TV overal.

Vriedelijke groeten en bedankt voor de oplossing

Reageer