Opname programmeren lukt niet

  • 4 June 2012
  • 9 reacties
  • 331 Bekeken

Badge
Ik heb al enkele dagen hetzelfde probleem: telkens ik een opname via TV Overal wil programmeren, krijg ik de volgende boodschap:

De opname kan niet geprogrammeerd worden. Probeer het later opnieuw.


Dat is nu al dagen hetzelfde liedje. Zijn er nog mensen met dit probleem? Ik gebruik TvOveral op iOS 5.1.1 en de rest functioneert normaal (tv kijken, tv gids)

Via de website van TVOveral kan ik ook niet programmeren, daar geraak ik momenteel zelfs niet ingelogd.

9 reacties

hier werkt alles normaal met de opnames op afstand, zowel via pc als android smartphone

gisteren was er tijdelijk wel een probleem met het skynet platform waardoor pc versie niet beschikbaar was, maar is ondertussen opgelost

mvg
Badge
Via de website is het me intussen gelukt, maar de iPhone app geeft me nog altijd dezelfde foutmelding. Aangezien het via android blijkbaar wel werkt, zal het een probleem zijn dat zich enkel voordoet op de iOS versie van de app. Hopelijk raakt het snel opgelost, want dat is zowat de handigste feature van heel BelgacomTV.
Reputatie 7
Badge +1
Uitzonderlijk is er inderdaad soms tijdelijk een probleem. Misschien omdat er teveel tegelijk op bezig zijn ? ik weet het niet echt..
Reputatie 7
Badge +1
Momenteel kan ik met de TV-Overal app. voor Android ook niet programmeren. Zelfde boodschap. maar met de PC-versie gaat het wél.
hier nog steeds geen enkel probleem met het opnemen op afstand met om het even welke device

mvg
Beste Steven_,


Kan u eens uitloggen en opnieuw inloggen in de TV Overal app. Als het daarna niet werkt, de app even verwijderen en daarna opnieuw installeren.
We hebben dit getest op een iOS toestel en het blijkt te werken.


Mvg,

Eva van Belgacom.
Badge
Na enkele dagen kreeg ik opeens een pop-up met de vraag om opnieuw in te loggen (ik had niet zelf uitgelogd), en nadat ik dat gedaan had, kon ik inderdaad weer programmeren.
Dit heb ik ook al enkele keren voorgehad en zoals je zegt terug uitloggen en opnieuw inloggen kan helpen.

Dat inloggen op de belgacom sites verloopt soms moeizaam.

Nog werk aan de winkel want er zijn nog altijd veel probleemkes !













groetjes,
Elsa
Sent from my laptop, Blackberries and Apples are for eating
Reputatie 7
Badge +1
Wat Eva zegt klopt: en TV-Overal app. op je smartphone of GSM eens verwijderen en terug installeren helpt soms. Ik had een paar weken geleden veel minder zenders op mijn smartphone dan op mijn PC (geen VT4 of VijfTV bv.). Nà herintallatie van de app. had ik die zenders wél.
Hetzelfde trouwens met de BelgacomFON avpp. Die werkte voor de helft van de tijd ook niet correct, wél verbinding, maar geen surfmogelijkheid. Nà herinstallatie had ik ook daar terug volle functionaliteit met het oranje f-symbooltje in de tray.

Reageer