Hallo
We hebben regelmatig problemen met onze opnames.
1. Opnames verschijnen niet in de lijst van opgenomen programma's.
2. Bij het afspelen van een opname verschijnt er "Bedankt, uw opname start dadelijk", om dan na een tijd terug te springen naar de lijst van opnames. Dit gebeurt voornamelijk als er meerdere opnames tegelijk gepland werden.
Wat kan hier aan gedaan worden? Alvast bedankt!
Beantwoord
Opname problemen
Beste antwoord door Elsa
Je kan eens het volgende proberen:
1. Zet al je toestellen uit en trek de stekker uit van modem, decoder, PLC of Wifi Bridge
NB: PLC en/of Wifi Bridge als je deze eventueel staan hebt tussen BBOX en decoder
2. Wacht 20 seconden.
3. Start ENKEL de modem op en WACHT 10 minuten of tot DSL ledje continu brandt.
4. Start nu je PLC of Wifi Bridge op en wacht 2-3 minuten.
5. Als alles is opgestart, kan je nu je decoder opstarten.
Mocht dit niet lukken kan je best eens bellen naar helpdesk 0800 22 800 (7/7 tot 22u)
1. Zet al je toestellen uit en trek de stekker uit van modem, decoder, PLC of Wifi Bridge
NB: PLC en/of Wifi Bridge als je deze eventueel staan hebt tussen BBOX en decoder
2. Wacht 20 seconden.
3. Start ENKEL de modem op en WACHT 10 minuten of tot DSL ledje continu brandt.
4. Start nu je PLC of Wifi Bridge op en wacht 2-3 minuten.
5. Als alles is opgestart, kan je nu je decoder opstarten.
Mocht dit niet lukken kan je best eens bellen naar helpdesk 0800 22 800 (7/7 tot 22u)
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.