Na kijken naar een opname kan ik deze niet verwijderen uit de lijst van opgenomen programma's
Na verwijderen komt het programma niet meer voor
De volgende dag staat het verwijderd programma terug in de lijst
Wat te doen ?
Het is een gekend probleem, en volgens 'Onze medewerkers' zijn ze met een oplossing bezig.
Maar die miserie duurt nu wel al enkele maanden. Het is voor de gebruiker wel zeer ambetant !!!!!
Maar die miserie duurt nu wel al enkele maanden. Het is voor de gebruiker wel zeer ambetant !!!!!
Ik heb vaak hetzelfde probleem. Vaak stoppen deze opnames ook nooit met opnemen en zit ik met opnames van duizenden minuten die ik niet kan wissen of bekijken.
Decoder resetten lost het dan wel op, maar wordt wel vervelend om dit keer op keer te moeten blijven doen.
https://www.youtube.com/watch?v=oPjlZAgZMWg
Decoder resetten lost het dan wel op, maar wordt wel vervelend om dit keer op keer te moeten blijven doen.
https://www.youtube.com/watch?v=oPjlZAgZMWg
@Daniel,
Gekend probleem bij Proximus en het forum staat hier al vol van dergelijke meldingen, het is dus wachten op de volgende software update die dit zou moeten oplossen.
Gekend probleem bij Proximus en het forum staat hier al vol van dergelijke meldingen, het is dus wachten op de volgende software update die dit zou moeten oplossen.
@Adil
in het filmpje wordt factory reset getond maar is niet altijd nodig ook een gewone reset kan volstaan (kort spanning onderbreken)
Ter info:
▬► F_Reset_Decoder
▬► reset decoder
Dat is allemaal maar een tijdelijk oplossing, hopen dat de definitieve oplossing er vlug komt door Proximus
▬►Algemene procedure bijdecoder problemen
in het filmpje wordt factory reset getond maar is niet altijd nodig ook een gewone reset kan volstaan (kort spanning onderbreken)
Ter info:
▬► F_Reset_Decoder
▬► reset decoder
Dat is allemaal maar een tijdelijk oplossing, hopen dat de definitieve oplossing er vlug komt door Proximus
▬►Algemene procedure bijdecoder problemen
Reputatie 1
ok zal afwachten en ondertussen een reboot van de decoder uitvoeren
Bedankt
Bedankt
Ik heb ondervonden dat een gewone reset het maar deels oplost. Ja, de opnames kunnen dan wel gewist worden maar wanneer ik erna een factory reset doe zijn ze er weer.
Dat is juist wat ik gezegd heb dat er op het filmpje 'factory reset' staat maar dan komen ze terug, dus dat je best probeert met een gewone reboot en pas een factory reset als het echt nodig is.Normaal voor nPVR opnames is het zelf beter van eerst de modem te rebooten en dan pas de decoder rebooten, dat is hier op het forum al heel frequent uitgelegd geweest.
Maar het blijven lapmiddelen, wat je ook onderneemt, de definitieve oplossing moet van Proximus komen, dus nogmaals geduld en nog eens geduld.
Maar het blijven lapmiddelen, wat je ook onderneemt, de definitieve oplossing moet van Proximus komen, dus nogmaals geduld en nog eens geduld.
Reageer
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.