Skip to main content

Opname niet aanwezig


heb een serie opname en maar 1 van de 2 afleveringen is opgenomen.
Maandag 05 juni 24:Legacy alleen S1-E12 is opgenomen en niet S1-E11...

kan deze opname terug geactiveerd worden?

5 reacties

ThomasP
Forum|alt.badge.img+6
  • Community Manager
  • 1201 reacties
  • 8 juni 2017
Mijn excuses fauwke, we hebben de opname bij je toegevoegd. Veel kijkplezier!

  • Auteur
  • Practitioner
  • 30 reacties
  • 8 juni 2017
hallo Ik zie de opname nu onder S1-E1 en niet S1-E11, dus S1-E1 is nu verwijderd ;-)
kan dit rechtgezet worden? alvast bedankt.

ThomasP
Forum|alt.badge.img+6
  • Community Manager
  • 1201 reacties
  • 8 juni 2017
Kan je even de decoder volledig herstarten dmv de stroomschakelaar achteraan. De 2 opnames zouden erop moeten staan.

  • Apprentice
  • 5 reacties
  • 23 juni 2017
Ik heb hetzelfde probleem, E12 werd opgenomen, E11 niet ???

Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • 409 reacties
  • 23 juni 2017
Dag Nessanessa, kan je mij via prive bericht je klantnummer eens doorsturen. Dan zal ik de aflevering terugplaatsen. Hier de link om via een prive bericht te antwoorden :

https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679

Mvg,
AndyM