Beantwoord

Opname na kijken niet meer beschikbaar

  • 27 December 2015
  • 3 reacties
  • 186 Bekeken

Reputatie 7
Badge +3
Gisteren stelde ik iets vreemd vast. Mijn man wilde naar een film kijken die nog aan het opnemen was. Hij keek de film uit, maar wiste hem niet, omdat ik hem later op de avond ook nog wilde zien. Ik wil dus de opname starten, die nu volledig opgenomen was. Op het schermpje links met de foto van de film, staat dat de film 145 minuten is opgenomen. Als ik doorspoel, naar het begin van de film, zie ik dat er maar 4 minuten werden opgenomen ?????? Ik probeer het nog een paar keren opnieuw, maar ik blijf met maar 4 minuten zitten. Omdat de film in nPVR is opgenomen, ga ik in de slaapkamer kijken of hij daar ook zo staat. Daar is die film niet te zien. Decoder in de living herstart. Niks. Rare toestand. Mijn man heeft de film volledig kunnen zien en ik kan hem niet zien. Is dit nog een bug ? Ik heb dit anders nog nooit aan de hand gehad.
icon

Beste antwoord door ThomasP 28 December 2015, 16:52

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 2
Een Proximus moderator heeft het hier al gezegd, lieve mensen, onze ingenieurs zijn er van op de hoogte van al deze opname problemen.
We zullen gewoon moeten afwachten tot hun werk afgerond is .
Inderdaad axel, en in afwachting de bekende trucs die hier al ruim genoeg beschreven werden herhalen in de hoop het weer iets of wat op zijn pootjes te krijgen.
Soms wordt via de medewerkers de opname er weer volledig opgezet en kan je zo terug de opname bekijken.
Reputatie 7
Badge +6
Dag Elma,

Vaak is een herstart van de modem en nadien de decoder voldoende om dergelijke problemen op te lossen.
Kan je via privé bericht je telefoonnummer of klantennummer doorgeven? Alsook de naam van de film. Dan kijk ik even na wat er met de opname gebeurd is.

Je mag deze gegevens sturen naar:
https://nl.forum.proximus.be/members/proximus-team-51679

Mvg
Thomas

Reageer