opname met decorder lopen constant vast of neemt niet op

  • 29 December 2014
  • 33 reacties
  • 449 Bekeken

Hallo,




Hebben nog mensen problemen met het feit dat de decorder vaak vastloop en hierdoor bepaalde programma's niet opneemt?


meestal heb ik nie door en pas avonds merk ik dat bepaalde programma's nie opgenomen zijn. wanneer ik de achterste knop gebruik en de decorder helemaal laat opnieuw opstarten loopt alles weer normaal. en na ene tijdje valt weer het zelfde voor?


Ook als ik bepaalde programma's bekijk loopt het vast telkens op het zelfde moment of blokeert alles zodat lopende opnames ook niet meer opgenomen worden


vriendelijke groeten


jeroen





33 reacties

ja ik heb het bandje afgeluisterd van dat nummer en geluisterd, maar dat veranderde nie veel


ik heb een decoder v5


ja alvast merci voor de hulp
laat misschien eens weten hoe het morgen dan eventueel opgelost werd door de helpdesk.
hallo,


even een update: daarnet 45 min aan de lijn gehangen met de helpdesk.

ik heb op allerlei knopjes moet duwen: rest modem, wiffi bridge, ... maar nog steeds geen oplossing.


er andere dienst gaat me nu normaal terug opbellen => ik hoop dat nog in orde raakt vandaag.
Ze zullen het doorgegeven hebben aan de specialisten, hopelijk vergeten ze u niet terug te bellen !-)
wel heb ook al da gevoel. zit nu al een kleine uurtje daarop te wachten => straks weer gaan werken
Hebben ze een opvolgingsnummer gegeven anders als ze niet bellen zou je die kunnen doorgeven in een privé bericht aan 'onze medewerkers'


⚊▶ Onze medewerkers en dan klikken op 'Een bericht verzenden aan Onze medewerkers'


al kunnen ze dit zonder opvolgnummer ook wel weten aan de hand van je gegevens, bv.telefoonnummer en klantnummer, die je kan meegeven
nee ze hebben niks gegeven.


bravo aan proximus.


ik heb sinds 14 uur vanmiddag niks meer vernomen van proximus.

daarvoor heb ik nu me papa ingeschakeld om heel de middag bij mij thuis te komen zitten te wachten op dit telefoontje


ik heb ook een bericht gestuurd aan onze medewerkers. ik heb er zelf geen antwoord opgekregen.


het probleem is bij deze nog altijd nie opgelost en ik heb al meer dan 55 uur geen tv.


teleurgesteldd ;(

Reageer