Hallo,
Hebben nog mensen problemen met het feit dat de decorder vaak vastloop en hierdoor bepaalde programma's niet opneemt?
meestal heb ik nie door en pas avonds merk ik dat bepaalde programma's nie opgenomen zijn. wanneer ik de achterste knop gebruik en de decorder helemaal laat opnieuw opstarten loopt alles weer normaal. en na ene tijdje valt weer het zelfde voor?
Ook als ik bepaalde programma's bekijk loopt het vast telkens op het zelfde moment of blokeert alles zodat lopende opnames ook niet meer opgenomen worden
vriendelijke groeten
jeroen
Bladzijde 2 / 2
ja ik heb het bandje afgeluisterd van dat nummer en geluisterd, maar dat veranderde nie veel
ik heb een decoder v5
ja alvast merci voor de hulp
ik heb een decoder v5
ja alvast merci voor de hulp
hallo,
even een update: daarnet 45 min aan de lijn gehangen met de helpdesk.
ik heb op allerlei knopjes moet duwen: rest modem, wiffi bridge, ... maar nog steeds geen oplossing.
er andere dienst gaat me nu normaal terug opbellen => ik hoop dat nog in orde raakt vandaag.
even een update: daarnet 45 min aan de lijn gehangen met de helpdesk.
ik heb op allerlei knopjes moet duwen: rest modem, wiffi bridge, ... maar nog steeds geen oplossing.
er andere dienst gaat me nu normaal terug opbellen => ik hoop dat nog in orde raakt vandaag.
Ze zullen het doorgegeven hebben aan de specialisten, hopelijk vergeten ze u niet terug te bellen !-)
wel heb ook al da gevoel. zit nu al een kleine uurtje daarop te wachten => straks weer gaan werken
Hebben ze een opvolgingsnummer gegeven anders als ze niet bellen zou je die kunnen doorgeven in een privé bericht aan 'onze medewerkers'
⚊▶ Onze medewerkers en dan klikken op 'Een bericht verzenden aan Onze medewerkers'
al kunnen ze dit zonder opvolgnummer ook wel weten aan de hand van je gegevens, bv.telefoonnummer en klantnummer, die je kan meegeven
⚊▶ Onze medewerkers en dan klikken op 'Een bericht verzenden aan Onze medewerkers'
al kunnen ze dit zonder opvolgnummer ook wel weten aan de hand van je gegevens, bv.telefoonnummer en klantnummer, die je kan meegeven
nee ze hebben niks gegeven.
bravo aan proximus.
ik heb sinds 14 uur vanmiddag niks meer vernomen van proximus.
daarvoor heb ik nu me papa ingeschakeld om heel de middag bij mij thuis te komen zitten te wachten op dit telefoontje
ik heb ook een bericht gestuurd aan onze medewerkers. ik heb er zelf geen antwoord opgekregen.
het probleem is bij deze nog altijd nie opgelost en ik heb al meer dan 55 uur geen tv.
teleurgesteldd ;(
ik heb sinds 14 uur vanmiddag niks meer vernomen van proximus.
daarvoor heb ik nu me papa ingeschakeld om heel de middag bij mij thuis te komen zitten te wachten op dit telefoontje
ik heb ook een bericht gestuurd aan onze medewerkers. ik heb er zelf geen antwoord opgekregen.
het probleem is bij deze nog altijd nie opgelost en ik heb al meer dan 55 uur geen tv.
teleurgesteldd ;(
Bladzijde 2 / 2
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.