Beantwoord

Opname lukt niet

  • 9 January 2017
  • 13 reacties
  • 1529 Bekeken

Hey,

Iemand die weet waarom ik the big bang theory op q2 niet kan opnemen?
1 aflevering opnemen lukt niet, serie opnemen lukt niet, ....
Als ik programeer komt er wel het cirkeltje maar neemt niet op ☹️️☹️️☹️️
icon

Beste antwoord door PietVB 20 January 2017, 08:15

Bekijk origineel

13 reacties

Reputatie 7
Badge +4
pietVb

kan je me je vast lijnnr of klantennr doorgeven via privebericht ?

dan kijk ik na wat er aan de hand is

https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679

mvg
jonathan
Hallo,

Is hier al een oplossing voor? Ik heb namelijk hetzelfde probleem sinds vorige week.

mvg
Is momenteel aan het opnemen, ik hou het de komende dagen zeker in de gaten.
Hier lukt het ook niet. Al 2 maal gebeld naar Proximus. Ze kunnen er niets aan doen.
Hier toch even aan het kijken voor een andere aanbieder waar de tv wel werkt. Ik loop al weken mijn opnames mis.
Jammer... ik had hier meer klantvriendelijkheid verwacht...
Reputatie 7
Badge +6
Hey Den84, jammer om te horen. Kan je even je telnr of klantid via privébericht doorsturen naar Het Proximus Team alsook met welke opname je dit probleem hebt. Dan kijk ik dit voor je na. Kan je alvast het volgende doen:

- Ga naar instellingen -> systeem -> veiligheid/privacy -> pincode opgeven -> cookies beheren -> cookies verwijderen
- Herstart nu de decoder en probeer opnieuw.
Ff tussendoor, alle opnames lukken tot hiertoe.

Bedankt

Mvg
PietVB
Hier werkt nog steeds niets van de opnamens.
Reputatie 7
Badge +4
Dag Den, mijn collega Thomas heeft twee problemen door elkaar gehaald. Dat van jou met dat van PietVB. Ik heb even voor jou opnames en email gestuurd naar ons TV team.

Mvg, Robrecht

Het Proximus Team
Reputatie 7
Badge +4
den

je opnames zouden nu moeten beschikbaar zijn

ik raad je wel aan voorlopig geen opnaems te verwijderen of om deze aflevering per aflevering te verwijderen tot de problemen met opnames verholpen zijn

mvg
jonathan
Nog steeds niet opgelost. Ik ben al weken aan het telefoneren met Proximus met het steeds terugkomend probleem dat mijn opnames niet behoorlijk functioneren. Blijkbaar zitten ze met een bug die ze zelf niet krijgen opgelost. Hier volgt geen compensatie en dien ik toch de volle pot te betalen. Graag wil ik weg bij Proximus aangezien ze niet kunnen aanbieden wat in het contract staat. Dit kan ik doen maar aangezien ik een contract van 2 jaar heb met een gratis tv dien ik de tv te betalen aan Proximus. Ik word gestraft omdat Proximus zelf niet kan geven wat ze beloven. Dat je klanten op deze manier gebonden houd aan een slechte service bewijst dat Proximus niet inzit met de problemen. Ze geven toe dat er een probleem is maar toch wordt je verplicht te betalen. Dit is schandalig en aangezien Proximus ons zo behandeld zal ik dit verhaal ook waar ik kan kenbaar maken. Geen enkele klant verdient zulke oplichtpraktijken!
Reputatie 7
Badge +3
Hallo Den84, nooit gehoord van Bugs? :? Als je in een digitale wereld zit, dan kom je dat nochtans regelmatig tegen. Ik ben ervan overtuigd dat elke aanbieder van digitale tv dit ook regelmatig eens aan de hand heeft. En nu is dit op het moment bij Proximus TV bezig. Tja, even wachten en geduld hebben. De medewerkers en engineering zijn er met man en macht aan bezig. Overal loopt er wel al eens iets fout, dat is brute pech. Maar daarom zo reageren? Ik ben zeker dat ook jouw probleem wordt opgelost. Zeker hier op het forum werden mijn problemen altijd opgelost, als ik er eentje meldde.
Tip: zeg klaar en duidelijk wat je probleem is, zonder je persoonlijke gegevens zoals Tf.nummer mee te delen. Je kan je klantennummer wel gerust doorgeven. "Niks lukt" is niet duidelijk. Daar is geen beginnen aan voor een probleemoplosser. Wel duidelijk is als je zegt dat die bepaalde serie niet opgenomen wordt, of die bepaalde aflevering niet gelukt is. Geef naam serie, zender met vermelding of het de HD of SD zender is en eventueel aflevering op. Dan kunnen de medewerkers in hun "register" duidelijk zien wat er scheelt en eventueel die bepaalde aflevering terug op je decoder plaatsen.
Heb je er ook al eens aan gedacht om je BBox en decoder te herstarten? Misschien is het probleem dan opgelost? Je ziet dat er meerdere medewerkers jou willen helpen, reik hen dus de hand en geef en de correcte en gedetailleerde info. En blijf kalm terwijl je die info intypt:).
Dag Elma, al de gegevens die jij vraagt zijn al talloze keren doorgegeven aan Proximus. Een bug kan overal, maar dan ben je best eerlijk naar de klanten toe en compenseer je dit. Hier is ook geen sprake van compensatie. Het probleem doet zich al voor van augustus. Dus geduld is hier niet meer op zijn plaats. Daarom reageer ik zo!
Reputatie 7
Badge +3
Heb je het probleem duidelijk geformuleerd op dit forum? Want als je telefonisch contact had, dan kom je altijd bij iemand anders terecht. Ik begrijp dat je je geduld verliest als het zo lang duurt. Wat is je probleem juist? Misschien kunnen wij, de klanten, jou helpen?

Reageer