Vraag

Opname langer bewaren kan maar afspelen kan dan niet meer

  • 25 July 2017
  • 4 reacties
  • 376 Bekeken

Beste,

Dit probleem heb ik al véél langer maar maar heb nu pas mijn weg gevonden naar het Forum.
Onlangs, bij een aflevering van Telefacts die nog maar 3 dagen beschikbaar zou zijn, gekozen om de opname langer te bewaren. Meteen daarna heb ik nog maar twee opties nl. "Opname verwijderen" en "Opnameopties van de series". Links op mijn tablet zie ik "beschikbaarheid 24/05/2020". Waarom gebeurt dit keer op keer zo en hoe kan ik die opnames toch nog bekijken?

Alvast bedankt voor de hulp🤞

4 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Dag Joram,

Wanneer je netwerk opnames doet bij ons worden deze voor 60 dagen opgeslagen. Als je dan kiest voor ze langer te bewaren worden deze langen opgeslagen op de server maar je kan ze dan nog altijd bekijken. https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_tv_rec_how_long/particulieren/support/televisie/tv-instellingen-en-functies/opnemen/uw-opnames-langer-bewaren.html

Heb je de decoder al eens herstart ?
Bedankt voor uw reactie RobrechtB.

Decoder herstarten en zelfs actory Reset maken geen verschil uit.
De keuze om de opname te bewaren heb ik op mijn tablet gedaan. De aflevering van Telefacts is nog steeds aanklikbaar op de tablet maar niet afspeelbaar. Op de decoder is de aflevering zelfs niet meer te zien, daar is die verdwenen. Dit is hoe het altijd gaat. De theorie om opnames langer te bewaren dan 60 dagen begrijp ik maar in de praktijk wil het bij mij om onbekende reden niet werken. Mijn bedoeling is om die aflevering te bekijken op de tablet.
Is inderdaad een bug die gekend is bij Prox als je achteraf nadat de opname gebeurd is, je wil veranderen naar lange termijn, is hier al enkele keren gemeld geweest op het forum.
Ok, dan zit er niets anders op dan te wachten tot die bug geplet wordt. Toch bedankt.

Reageer