Sinds 3 maand klant maar toch al enkel "bugs" tegengekomen.
Als fervent tv kijker vind ik bepaalde dingen belangrijk.
Overzichtelijk opnemen, beeldkwaliteit, synchronisatie en efficiëntie, buiten de beeldkwaliteit heb ik hier toch reeds enkele bemerkingen dewelke u hieronder terug vindt.
De opnames van Familie bv staan in de planning opgenomen maar helaas niet te zien op beide decoders, ondanks de harde schijf is verwijderd uit beide toestellen en alle opnames gepland staan online ipv van harde schijf, gezien dit voor mijn vrouw een belangrijke programma is, werkt dit als een frustrerend onderdeel van onze Proximus tv ervaring.
Ik denk dat op dit vlak jullie nog enkele dingen kunnen leren van jullie conculega's, bij hun hadden wij nooit dit probleem en konden we zelf bepaalde seizoenen "skippen" omdat we deze reeds gezien hadden maar nieuwe bleef hij dan wel opnemen hier komt mijn punt efficiëntie dan aan het punt.
Ik hoop dat dit probleem dringend bekeken wordt zodat onze tv ervaring optimaler verloopt.
Eveneens is het mij tot heden nog steeds niet gelukt om de nummer van mijn vrouw te importeren in on pack omdat ze een joint offer heeft, dewelke al loopt van 06/2015!! Ik krijg steeds het antwoord via telefoon "u bent minder dan 6 maanden klant" dus dit gaat niet :-s, als u mij die logica kan toelichten wacht ik vol ongeduld op dit gevolg.
Met vriendelijke en ongeduldige groeten,
Dainy
Beste antwoord door AndyM
Bekijk origineel