Beantwoord

Opname gepland (Familie) staan in de planning maar nooit zichtbaar.

  • 17 January 2017
  • 11 reacties
  • 325 Bekeken

Beste,

Sinds 3 maand klant maar toch al enkel "bugs" tegengekomen.
Als fervent tv kijker vind ik bepaalde dingen belangrijk.
Overzichtelijk opnemen, beeldkwaliteit, synchronisatie en efficiëntie, buiten de beeldkwaliteit heb ik hier toch reeds enkele bemerkingen dewelke u hieronder terug vindt.

De opnames van Familie bv staan in de planning opgenomen maar helaas niet te zien op beide decoders, ondanks de harde schijf is verwijderd uit beide toestellen en alle opnames gepland staan online ipv van harde schijf, gezien dit voor mijn vrouw een belangrijke programma is, werkt dit als een frustrerend onderdeel van onze Proximus tv ervaring.
Ik denk dat op dit vlak jullie nog enkele dingen kunnen leren van jullie conculega's, bij hun hadden wij nooit dit probleem en konden we zelf bepaalde seizoenen "skippen" omdat we deze reeds gezien hadden maar nieuwe bleef hij dan wel opnemen hier komt mijn punt efficiëntie dan aan het punt.

Ik hoop dat dit probleem dringend bekeken wordt zodat onze tv ervaring optimaler verloopt.

Eveneens is het mij tot heden nog steeds niet gelukt om de nummer van mijn vrouw te importeren in on pack omdat ze een joint offer heeft, dewelke al loopt van 06/2015!! Ik krijg steeds het antwoord via telefoon "u bent minder dan 6 maanden klant" dus dit gaat niet :-s, als u mij die logica kan toelichten wacht ik vol ongeduld op dit gevolg.

Met vriendelijke en ongeduldige groeten,

Dainy
icon

Beste antwoord door AndyM 18 January 2017, 08:35

Bekijk origineel

11 reacties

Idem hier.

Klantnummer: 613635303
Programma: familie
Zender: VTM
Tijdstip: 19u55
Reputatie 5
Badge +3
Zal waarschijnlijk om V5 decoders gaan, weet niet zekers als men de hhd zomaar mag verwijderen zonder de werking van de decoder te ondermijnen.
Zou toch eens contact opnemen met de TD op 080022200 (van 8 tot 10u)
De modem/decoder resetten kan ook dat specific probleem oplossen. Eerst modem 10 sec. zonder spanning brengen en terug volledig opstarten, daarna hetzelfde met de decoders, maar persoonlijk zou ik toch de harde schijf terug plaatsen.

Mvg.
Reputatie 5
Badge +4
Dag iDainy,

Kan je mij even je klantnummer doorsturen? Dan bekijk ik het probleem met je opnames even. Heb je ondertussen al de decoder(s) eerst uitgezet door achteraan de schakelaar op "0" te zetten? Dan zet je de modem uit, ook met de schakelaar. Wacht een 5tal seconden en herstart je modem. Het kan een paar minuten duren voor je modem opgestart is. Nadien mag je de decoder(s) opnieuw opstarten. Laat mij weten of je de opnames kan terugvinden. Mvg, AM
Reputatie 5
Badge +4
maarten_c_1,

ik heb het even doorgestuurd naar onze engineering. Want ik merk dat voor jouw familie pas gepland staat vanaf 24/01. Ik hou je zo snel mogelijk op de hoogte.

Mvg, AM
Beste Andy,

Hoe kan ik je in alle anonimiteit mijn klantnummer bezorgen? en kan u ook een oplossing bieden voor het probleem met de nummer van mijn vrouw?

En even antwoorden op de vragen/bemerking van iedereen, decorders en modems reeds diverse malen proberen herstarten.

Mvg,

Dainy
De HDD mag perfect verwijderd worden daar je anders de opnames niet kunt delen tussen 2 decoders.
Reputatie 7
Badge +6
iDainy, je kan je gegevens doorsturen naar Het Proximus Team. Dan kijken we dit even voor je na.
Verstuurd...
Reputatie 7
Badge +4
Dag Maarten,

Wij hebben juist en antwoord gekregen dat het zou moeten in orde zijn.

Nog een tip van ons TV team daar er op dit moment en bug is bij het verwijderen van alle afleveringen.

"- De optie 'alle afleveringen wissen' geeft problemen, voorstellen om per aflevering te wissen: 'aflevering wissen'.[/b]

- Of aanraden om in de toekomst gewoon alles gerust te laten na een eerste programmatie van een serie. Het systeem zal toch na de 60 dagen retentietijd, dag per dag de opnames beginnen wissen."




Mvg, Robrecht

Het Proximus Team
Reputatie 7
Badge +4
iDainy,

Wij hebben het door gestuurd naar ons TV team om de opname van familie eens na te kijken.

Mvg, Robrecht

Het Proximus Team
Reputatie 7
Badge +4
Dus je hebt alles herstart zoals gevraagd?

Reageer