Vraag

Opname bekijken lukt niet


Als ik een opgenomen programma bekijk en dan moet onderbreken kan ik die de volgende keer niet bekijken daar waar ik gebleven ben. Ik krijg wel de opties 'van in het begin bekijken' en 'hervatten', maar het programma start elke keer helemaal van in het begin, welke optie ik ook neem. Ik heb al geprobeerd om te pauzeren in plaats van te stoppen, of ook al rechtstreeks met de toets naar tv gegaan, maar telkens hetzelfde resultaat? Doe ik ergens iets mis?
Groetjes

12 reacties

reset toch best eerst eens je decoder door zijn spanning 5 seconden te onderbreken, door netstekker uit te trekken of via schakelaar achteraan, en zie dan eens of je het nog voor hebt.
je heb maar 1 oplossing honic heb ook hetzelfde probleem al maanden. Hervatten waar je gestopt kan niet je ben verplicht om alles opnieuw te starten vanaf het begin en dan door te spoelen tot waar je was.

En dan moet je nog geluk hebben om door te kunnen spoelen aan de snelheid dat je wil geen maal 64 maar 32 is de enige keuze.
@honic als het bij u met een reset gelukt is laat het eens weten en is het een v5 of v5-compact waar je het probleem mee hebt en is je bbox een bbox2 of bbox3
En lieve Elsa dit probleem geeft niets te maken met de bbox wel dat je dan iedere de boodschap krijgt van server probleem.
Fout ligt in de software niet in de hardware.
Waarom lukt het dan bij sommigen wel als ze hun bbox resetten wel raar hé !
Nooit van de redenering uitgaan bij mij lukt die truc niet dus dan zal het voor niemand lukken,
deze redenering geldt niet bij Prox, al verschillende keren uit reacties van mensen die de testen doen kunnen uitmaken.
Daarom dat ik de vragen stel aan honic, omdat dit kan interessant zijn om weten.
Er zijn er zelf die dit voor hadden met een bbox2 en na het vervangen door bbox3 het niet meer.
Dus niet te vlug conclusies trekken het zit blijkbaar veel complexere in elkaar dan wat de meesten denken.
Reputatie 7
Badge +6
Groot gelijk, Elsa. Ik heb hier net 'voor de goede zaak' 4 keer een opname op pauze gezet, verdergaan naar televisie enz. enz. en hervatten en elke keer hervat ik op de plaats waar ik ben gestopt. Aangezien TS dat ook al heeft geprobeerd en het niet lukte, is een kleine reset het eerste en het beste dat ie kan doen. Daarna kan ie nog altijd beroep doen op de ' Cavalerie ' ttz de technische dienst. :-)))
Zo denk ik er ook over Marleen, een kleine moeite en het proberen waard.
Ik heb de reset uitgeprobeerd maar zonder resultaat. Mijn modem betreft een bbox3 en de decoder is de laatste nieuwe maar of het een compact is weet ik niet (klein vierkant bakje). Het probleem is begonnen na het wisselen van decoder dus sinds ik het nieuwe scherm zie van Proximus.
klein bakje is een v5 compact waar ik tot nu toe geen problemen mee ondervindt, maar dit ter zijde.
Je kan inderdaad niet alles met een reset van de decoder oplossen en bij de ene lukt dit en bij de andere niet, toen ik nog mijn v5 decoder had heb ik dit probleem zoals beschrijft kunnen oplossen als volgt:
decoder zonder spannig zetten dan de bbox ook zonder spanning zetten en na 10 seconden de bbox terug opzetten dan wachten tot het dsl lampje op je bbox niet meer knippert (en continu blijft branden dus) en de decoder dan terug onderspanning zetten.

Dit is ook alles wat je zelf kunt ondernemen en als dit allemaal niet baat, dan rest er alleen nog te bellen naar de helpdesk 0800 22 800 (7/7 tot 22u)
of een privé bericht sturen naar het Het Proximus Team
Ik ga strakjes de reset waarbij ik de model ook uitzet ook eens proberen. Laat ons hopen dat dit werkt. Alvast bedankt voor de hulp
Ik neem wittekerke op en staat niet in me lijst .
Kijk ik via tv overal zie ik doe opnames en ander opnames die ik al gewist heb wel staan.
Volgens een medewerker komt er in mei een update voor deze bug weg te halen maar ik weet niet of het mei 2016 is....in 2013 zeiden ze tien ik van telenet kwam zender fox komt er Zeker ....we zijn nu 2916.....dus we wachten af.
Die update staat inderdaad al op enige decoders, op de mijne ook nog niet, maar die wordt in golven uitgerold, dus ik verwacht dat ik hem ook binnenkort zal binnen krijgen die NTE........18

Reageer