Oplichting en gebrek aan medewerking Proximus

  • 26 May 2017
  • 1 reactie
  • 108 Bekeken

Onlangs werd door mij een nieuwe vennootschap opgericht. Noodgedwongen wordt dan in de publicatie in het Staatsblad ook een rekeningnummer vermeld. Nu werd dit rekeningnummer blijkbaar gebruikt door derden om diverse domiciliëringen aan te vragen en de factuur wordt doodleuk naar mij gestuurd. Mijn bank verwittigde Proximus dat het oplichting betreft en kon gelukkig de betaling terug draaien. Gisteren weer het zelfde verhaal maar nu al standaard door mijn bank geweigerd. In totaal toch al meer dan 3000 euro. Wanneer ik bel naar Proximus en ondanks het doorgeven van alle gegevens geen enkele medewerking behalve dat ik naar een Proximusshop zou moeten gaan. Het is niet aan mij om dit op te lossen maar zijzelf. Ik ben ervan overtuigd dat dit tientallen keren gebeurt en het gebrek aan medewerking en de onverschilligheid is verbijsterend. Men kan deze domiciliëringen online aangaan, dat men er dan ook voor zorgt dat ze online, mits voorlegging van de nodige gegevens, ook online stopzet. Het is uitgesloten dat ik hen betaal !

1 reactie

Reputatie 5
Badge +3
Dag Tim, dit is alvast iets dat inderdaad helemaal niet kan! Graag ontvang ik je persoonlijke gegevens via een DM, via welke IBAN wordt deze telkens aangevraagd? Kan je mij deze gegevens bezorgen via een privébericht, kan je starten via https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679. Groetjes, Nicky

Reageer