Beantwoord

Opladen Pay&Go kaart

  • 2 August 2016
  • 9 reacties
  • 395 Bekeken

wie kan mij helpen?
heb mijn vrouw haar kaart proberen op te laden via internet met als resultaat dat mijn geld van mijn rekening is maar het belkrediet niet op haar kaart is gekomen
icon

Beste antwoord door Elsa 2 August 2016, 17:30

Bekijk origineel

9 reacties

laat dit best door een proximus medewerker verder nakijken en trek mss best eens aan de bel door een privé bericht te sturen naar
Het Proximus Team
anders kan je natuurlijk ook gewoon afwachten tot er iemand van hen hier langs komt.
Reputatie 4
Badge +1
Je hebt toch ZEER GOED gekontroleerd of haar GSM nr juist is ingevuld, zoniet is er een andere GSM gebruiker(ster) de gelukkige van uw storting, want ik denk niet dat gsm nrs gelinkt worden aan de persoon die betaling doet .
beste,
op 1/9 heb ik 15 euro betaald voor de pay&go kaart van mijn vrouw op te laden.
daar zij tot op heden nog geen bericht heeft gekregen had ik willen vragen of u soms kan nakijken of haar gsm nummer wel juist is ingevuld.
haar nummer is 0476 XXX XXX?

Edit Wim: gelieve geen gsm nummers online te plaatsen omwille van de privacy. Bedankt!
Je hebt toch ZEER GOED gekontroleerd of haar GSM nr juist is ingevuld, zoniet is er een andere GSM gebruiker(ster) de gelukkige van uw storting, want ik denk niet dat gsm nrs gelinkt worden aan de persoon die betaling doet .
dat is wat ik nu juist van proximus verwacht, zij hebben mijn 15 euro toch ontvangen en kunnen, indien gewenst, mijn rekeningnummer krijgen om na te kijken of het voor het juiste nummer is betaald
je kan inderdaad een oplading doen aan een ander gsm nummer kan je zelf kiezen bij het online opladen, maar het is de eerste keer niet dat dit voorvalt zelf al heb je het correcte nummer ingevoerd dus best proximus laten controleren.
dit is deze zelfde topic dat je opgestart hebt als hier en waar reeds enkele antwoorden gepost werden
zie :> https://nl.forum.proximus.be/telefonie-13/opladen-paygo-kaart-35199/index1.html#post553561
heb je dit al gedaan ondertussen:
laat dit best door een proximus medewerker verder nakijken en trek mss best eens aan de bel door een privé bericht te sturen naar Het Proximus Team ◄ klik hier
anders kan je natuurlijk ook gewoon afwachten tot er iemand van hen hier langs komt.

Je kan ook desnoods naar de helpdesk bellen 0800 22 800 (7/7 tot 22u)
vraag is alleen , hoe kan ik de juiste persoon bij proximus bereiken want het 080022800 nummer is een automatisch antwoordnummer waar ik niet terecht kan:?
laat dit best door een proximus medewerker verder nakijken en trek mss best eens aan de bel door een privé bericht te sturen naar
Het Proximus Team ◄▬ klik hier
anders kan je natuurlijk ook gewoon afwachten tot er iemand van hen hier langs komt.

Reageer