Opladen pay and go kaart

  • 22 October 2014
  • 6 reacties
  • 782 Bekeken

Reputatie 5
Badge +1
  • Motivator
  • 687 reacties
Bij het opladen vroeger van een pay and go kaart voor bijvoorbeeld 15 euro, kreeg je gedurende de maand daaropvolgend steeds 'gratis bellen naar vaste lijnen en proximus nummers tijdens het weekend ' erbij.


Deze keer kreeg ik deze vermelding niet , enkel nog spelen met playandgold, wat vroeger ook van toepassing was.


Is deze toegift van ' gratis bellen naar vaste lijnen en proximus gsm nummers tijdens het weekend ' bij een herlaadbeurt er dan niet meer bij ?

6 reacties

Ik wist zelf niet dat dit 'gratis bellen naar vaste lijnen en proximus nummers tijdens het weekend ' bestond bij het opladen voor 15€!


Je kan de vraag direct stellen aan 'Onze medewerkers' ⚊▶ Onze medewerkers en dan klikken op 'Een bericht verzenden aan Onze medewerkers'
Reputatie 5
Badge +1
Elsa, dat is bij mijn weten ( en uit ervaring ) steeds zo geweest .


Maar ik zal de vraag ook eens stellen aan 'onze medewerkers' ... hopend op een reactie.


Tussen haakjes, cookies worden niet verwijderd van mijn pc en toch krijg ik hier nog steeds te doen met franstalige gegevens als ik naar het forum ga, en telkens moet ik bovenaan NL activeren, omdat ik op de franstalige items terechtkom . Blijft vervelend, en was reeds enige tijd geleden ook al gesignaleerd.




Ro
Wel raar ik heb dit niet voor, dan zou ik bijna denken dat ze dit ergens in je profiel bij Proximus kunnen vast leggen !?


Heb je ook eerst de cookies al eens gewist om te zien wat dit geeft en de historie ook.


ook deze vraag nog eens stellen aan onze medewerkers of ze je profiel eens kunnen controleren.



Elsa, dat is bij mijn weten ( en uit ervaring ) steeds zo geweest



Dan zal dat pas vanaf bijladen voor 15€ zijn waarschijnlijk want dit is wat ik bijna altijd doe, per 10€ bijladen.


of bedoel je mss bij automatisch opladen iedere maand ? dat je dit voordeel krijgt?


Laat in ieder geval eens weten wat één van de medewerkers laten weten heeft.
@Ro,


ik weet niet of het iets zal helpen maar mss ook dit eens proberen, surf naar ▬►hier


moest het helpen, laat het eens weten.
Blijkbaar willen ze van de het vrij opladen van uw kaart af. Probeer het al een tijdje. Werkt niet. Bel naar callcenter. Probleem is gekend maar op de website even informatie geven, ho maar! . Geruststellende informatie: er zijn nog andere herlaadmethodes. Er zijn nog andere providers. Toch ?
Zou ik u ergens mee van dienst kunnen zijn? Met vriendelijke groeten, Fabio.

Reageer