Beste,
door onze eigen fout (grote verbouwingen en facturen die onbetaald tussen de rommel lagen) is onze verbinding op minimumdienst gezet. Telefoon werkt niet, internet traag, digitale tv werkt niet.... een hele hoop problemen. Ik heb gisterenmorgen na 2,5 uur aan de telefoon te hangen iemand gesproken van de klantendienst die mij uitlegde hoe ik dit het snelste kon oplossen. Dit was door een storting contant van het volledige openstaande bedrag op de postrekening van belgacom te doen (dit is ogenblikkelijk zichtbaar op de rekening van de ontvangenr) en hun daarna terug te bellen om alles te laten deblokkeren. We hebben dit dan ook direct gedaan. Daarna lang aan de telefoon gehangen om toch maar iemand te kunnen bereiken (080022700, 080022800,080022320,...) in totaal voor meer dan 3 uur zonder iemand te kunnen spreken, veel computerstemmetjes die ons bedanken voor het wachten maar daar kopen we niets voor he. We al via de gsm doorgegeven dat de factuur betaald is. Vandaag terug aan de telefoon gehangen voor nu al 1.5u zonder resultaat. Dit kan toch echt niet. Zo onbereikbaar, getuigd van weinig respect.
Hoe kan ik onze lijn nu laten deblokkeren? Wat is de snelste manier?
Ik dank u voor de hulp
Grtn
Brecht
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.