Beantwoord

opgenomen programma's verdwenen

  • 14 April 2016
  • 8 reacties
  • 797 Bekeken

Beste Proximus medewerker
Sinds gisteren is het merendeel van onze opgenomen programma's verdwenen... reset van de apparatuur bracht in het verleden soelaas, nu niet meer.
Ik weet het, in deze woelige tijden is dit slechts een luxe probleem, maar ik zou het toch op prijs stellen dat iemand dit terug in orde brengt.
Alvast bedankt.
icon

Beste antwoord door Elsa 14 April 2016, 18:52

Bekijk origineel

8 reacties

Soms kan je ze nog terugvinden via de "Proximus TV" app.
Anders zullen de Prox supportmedewerkers dit kunnen oplossen.
Vinden jullie dit niet echt droevig na de lancering in 2015 met de nieuwe look dat het na al die tijd betreffende opnames het nog altijd niet opgelost is. PX beloof maar dat het in orde komt met volgende update, zucht beloven ons dat al 12 maanden en geraak maar niet opgelost.
Reputatie 2
Badge
Hola,

Regelmatig, als ik een opgenomen programma wil bekijken, krijg ik een zwart scherm, met de melding dat er een serverprobleem is en de opname niet kan bekeken worden. De decoder af- en aanzetten brengt zoals altijd de oplossing waarna de opname wel te bekijken is. Ik denk eraan om een timer aan het stopcontact te plaatsen die een keer per dag de stroom naar de de decoder onderbreekt voor een paar minuten. Kwestie om zeker te zijn.

Groetjes

peter V
soms kan het vlugger door de utp stekker van de ethernet kabel die toekomt op je decoder even te lossen en terug steken, als dit lukt is het nog vlugger dan de decoder te rebooten.
Wel blijven het natuurlijk trucen van de foor ;-))
hmmm ... ben niet 100% zeker maar ik schijn 1 opname in een reeks te missen (deze van dinsdag avond) Ik dacht nochtans dat ik ze zien staan had na "De Noodcentrale" ... gebeurt het ook dat soms ergens een opname verdwijnt zonder enige andere samenhang ? als dat zo is .. wel erg vervelend .. zal moeten lijstjes bijhouden van wat er opgenomen wordt en of het er dan ook wel staat !
tot nu toe zoals je al uit de talrijke posten heb kunnen lezen kan dit voorvallen, trouwens er zijn tal van verschillende meldingen van fouten met opnames en over het algemeen omdat de synchronisatie tussen decoder en server soms verkeerd loopt.
Met synchronisatie bedoel je dan dat de opname wel gebeurd is op de server maar de oplijsting niet doorgegeven wordt naar de decoder ? of eerder dat de lijst om een mysterieuze reden "aangepast" wordt en er opgenomen items vergeten worden in de lijst ?
Ik zal de truk met de UTP kabel eens proberen 😉
Dat van die utp kabel, was bedoelt als antwoord op
quote: met de melding dat er een serverprobleem is en de opname niet kan bekeken worden" /quote
wat wel nog iets anders dan een opname die er niet tussen staat.
Maar met te proberen kan je niet veel verliezen stel dat het ook lukt voor dit geval dan hebben we weer iets bij uit onze toverhoed getoverd :-)))

Reageer