ik kan mn programma's die opgenomen zijn op 60 dagen niet meer bekijken
heb reeds enkele malen gereset maar dat helpt niet
ik verlies hierdoor allerlei programma's die ik wil bekijken omdat de tijd verloopt
ben niet gelukkig hiermee
mvg
Beantwoord
opgenomen programma's niet kunnen bekijken
Beste antwoord door SamuelD
Martine,
Eerst en vooral mijn excuses voor de late reactie.
Indien je deze opnames niet kan afspelen en het helpt niet de decoder te herstarten door deze kort van stroom te onderbreken kan je het volgende eens doen :
Schakel de de decoder uit door deze van stroom te onderbreken.
Terwijl deze is uitgeschakeld dien je de modem eens te resetten, zie :
http://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_mdm_reset_adv/particulieren/support/internet/internet-thuis/geavanceerde-instellingen/de-standaardinstellingen-van-het-wifi-netwerk-herstellen.html
Wanneer de reset gedaan is wacht je tot de modem volledig terug is opgestart (alle leds terug blauw) en schakel je tenslotte de decoder terug in.
Eerst en vooral mijn excuses voor de late reactie.
Indien je deze opnames niet kan afspelen en het helpt niet de decoder te herstarten door deze kort van stroom te onderbreken kan je het volgende eens doen :
Schakel de de decoder uit door deze van stroom te onderbreken.
Terwijl deze is uitgeschakeld dien je de modem eens te resetten, zie :
http://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_mdm_reset_adv/particulieren/support/internet/internet-thuis/geavanceerde-instellingen/de-standaardinstellingen-van-het-wifi-netwerk-herstellen.html
Wanneer de reset gedaan is wacht je tot de modem volledig terug is opgestart (alle leds terug blauw) en schakel je tenslotte de decoder terug in.
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.