Beantwoord

opgenomen programma's niet kunnen bekijken

  • 17 January 2016
  • 3 reacties
  • 1035 Bekeken

ik kan mn programma's die opgenomen zijn op 60 dagen niet meer bekijken
heb reeds enkele malen gereset maar dat helpt niet
ik verlies hierdoor allerlei programma's die ik wil bekijken omdat de tijd verloopt
ben niet gelukkig hiermee
mvg
icon

Beste antwoord door SamuelD 18 February 2016, 14:15

Bekijk origineel

3 reacties

Een gekend probleem waar veel klanten mee af te rekenen hebben, soms staan ze nog in je Lijnprofiel maar of ze dit dan kunnen terug beschikbaar maken op je decoder weet ik niet juist, je kan wachten tot iemand reageert hier op het forum of je kan bellen naar de helpdesk zoals he zelf verkiest natuurlijk.
Helpdesk 0800 22 800 (7/7 tot 22u)
gelijkaardig geval ══► opnames verdwenen
misschien ook eens interessant om weten ═►ProximusTV - Huidige status, bugfixes & toekomstige features
Reputatie 5
Badge +1
Ach jij bent de enige niet, en da's een understatement ;)
Ikzelf ben klant via Scarlet, was jaren content over Proximus TV en kreeg dan een tweetal maanden geleden - ongevraagd - de nieuwe interface door de strot geduwd.
Gevolg: HD gewist op de V4 en rampzalige opname-probs; serieel opnemen lukt trouwens nog altijd niet.
Courage!
Reputatie 7
Badge +4
Martine,

Eerst en vooral mijn excuses voor de late reactie.
Indien je deze opnames niet kan afspelen en het helpt niet de decoder te herstarten door deze kort van stroom te onderbreken kan je het volgende eens doen :
Schakel de de decoder uit door deze van stroom te onderbreken.
Terwijl deze is uitgeschakeld dien je de modem eens te resetten, zie :
http://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_mdm_reset_adv/particulieren/support/internet/internet-thuis/geavanceerde-instellingen/de-standaardinstellingen-van-het-wifi-netwerk-herstellen.html
Wanneer de reset gedaan is wacht je tot de modem volledig terug is opgestart (alle leds terug blauw) en schakel je tenslotte de decoder terug in.

Reageer