opgenomen film wordt niet verwijderd

  • 12 October 2014
  • 6 reacties
  • 242 Bekeken

Heb een film opgenomen, maar heb dit 6x gedaan omdat ik dacht dat hij niet opgenomen werd, het rondje ging steeds weg.


Het probleem is nu dat ik dit niet meer kan verwijderen. Wat kan ik hieraan doen aub?

6 reacties

pvr- onder opties en dan verwijderen geloof ik.
Reputatie 7
Badge +6
'Elsa' heeft hier op het forum al een paar keer een manier beschreven om een opname te verwijderen die zogenaamd niet wil stoppen en dan ook niet kan verwijderd worden: dat werkt voor mij uitstekend: je klikt op de opname, kiest opties:verwijderen: nooit: bevestigen. Daarna kan je de opname stoppen en verwijderen. Hoop dat je daar iets aan hebt.


Anders toch maar eens de 'universele' oplossing van Proximus: kabel van de decoder 15 sec uitrekken enz. enz.


Succes !
@Marleen denk je dat ze met het zelfde probleem zit?Volgens mij wil ze enkel al die overtollige opnamens wil verwijderen.Ik weet natuurlijk ook niet of het op deze manier gaat lukken,anders zal het wel op Eva's manier moeten.
Je kan ook als onderstaande methode niet lukt proberen met een reset of anders een factory-reset als reset niet lukt


reset surf naar ► reset-dec


factrory-reset surf naar ►Factory Reset Dec



in 'mijn opnames' kies je de opname dat niet stopt

dan opties : verwijderen

dan kies je 'nooit'

Daarna kan je de opname stoppen.



  • [quote]of nog : Opname kiezen : Opties - Verwijderen - 'indien schijf vol' -> 'nooit' en bevestigen[/quote]

  • [quote] en ook 😞 wat op het zelfde neer komt ): Voor verwijderen kan je ook het volgend proberen: OPTIE / VERWIJDEREN / NOOIT en als dan het rode knopje uitgaat kan je verwijderen anders netstekker van de decorder 10seconden uittrekken en dan alles in een keer verwijderen. Tip: 's avond afsluiten door netstekker uit te trekken en steek hem terug bv 's morgens als je terug opstaat of voor je tv gaat kijken . [/quote]
Dank voor jullie reakties.


Heb b-box volledig afgezet en terug aan, probleem was toen opgelost.


Dit topic mag afgesloten worden.
Inderdaad de bbox resetten zou eigenlijk altijd moeten gebeuren, zeker bij problemen met nPVR opnames of video on demand.

Reageer