Ik heb verleden zomer in augustus een Samsung S5 gekocht bij webwinkel 'Mijn Slimme huis' in Nederland . Alles werkte prima tot 25 januari we slechts éénmaal konden Sms'en of bellen. daarna blokkeerde het toestel. Als je reboot lukte het opnieuw éénmaal. Na lang wachten en bellen en fax naar Proximus zijn ze er achtergekomen dat een provider in UK de Samsung S5 ' IMEI geblokkeerd' heeft omdat het eigenlijk een toestel was onder een contract met hun( de Engelse provider O2 dus ). De webwinkel ondertussen failliet verklaard. Familie van ons in het UK zijn gaan contact opnemen met O2 en is inderdaad zo gebeurd. Omdat de webwinkel het contract niet meer verlengde wegens failliet heeft O2 toestel IMEI geblokkeerd..De Nederlandse website heeft ons dus bedrogen.
We ziitten nu met een smartphone Samsung S5 die we enkel als 'tablet' kunnen gebruiken, niet meer als gsm want O2 wil ons toestel niet deblokkeren.. Iemand vertrouwd met ons voorval?
Opgelicht door website "Mijn Slimme Huis"
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.