Skip to main content

openstellen kabel

Klopt dat in oktober van dit jaar de telenet kabel opengesteld wordt, en dat belgacom dan ook analoge tv kan aanbieden ?

http://www.standaard.be/artikel/detail.aspx?artikelid=DMF20110718_115
This topic has been closed for comments

4 reacties

Forum|alt.badge.img
  • Practitioner
  • 1684 reacties
  • 15 juli 2012
Ik zou het niet weten,ik zit bij telenet en heb nog niets gelezen via hun forum of ergens elders.Ik denk ook dat telenet er zich niets van zal aan trekken want er staan nu toch bijne geen annaloge zenders meer op hun kabel.

Elsa
  • 156 reacties
  • 15 juli 2012
Dit kunnen ze als ze dit willen maar of er daarvoor nog vele klanten zijn dat is een andere vraag en ook de prijs zal een rol spelen mss voor mensen met een tweede verblijf bvb aan de kust enz..

sinjoor76
Forum|alt.badge.img+1
  • Legend
  • 130 reacties
  • 15 juli 2012
Ik heb de analoge kabel v. Telenet nog opengehouden. Als die opengesteld wordt voor Belgacom, en het kan goedkoper dan ca. 15€ p.maand (prijs Telenet), dan zal ik zeker Belgacom via de kabel erbij nemen en Telenet afstoten. Het gaat er mij maar om dat ik nog met mijn DVD-recorders rechtstreeks (via antenne) van de kabel kan opnemen en ook nog de RDS-radio van mijn Hifi-keten kan gebruiken. Maar sedert de duitse posten volledig weg zijn op de analoge kabel, heeft het wel minder belang voor mij, enkel nog voor de radio.

• Motivator
  • 5094 reacties
  • 15 juli 2012
het artikel klopt

belgacom mag enkel analoge tv aanbieden op de kabel. andere operatoren zullen ook digitale tv via kabel kunnen aanbieden

belgacom moet zijn tv platform ook openstellen voor andere operators. Mobistar, Billi en EDPNet hebben aangegeven interesse te hebben tv aan te bieden via het belgacom netwerk.

alles bij elkaar lijkt er meer concurrentie te gaan komen op de tv markt, wat hopelijk positief zal uitvallen voor de consument

mv