Hallo
ik probeer al geruime tijd een abonnement aan te vragen bij mobistar maar dit lukt niet omdat ik naar het schijnt nog een openstaand factuur zou hebben, waar ik niets van weet!!
ik ben geen klant meer, wegens bepaalde redenen maar zou wel graag weten hoe of wat!
Gunther
Bladzijde 1 / 1
't is hier wél Belgacom Community....
ik weet niet of ik dit correct begrijp
maar is het zo dat je klant wil worden bij mobistar, maar dat ze jou daar weigeren omdat je nog een openstaande factuur zou staan hebben bij belgacom??
mvg
maar is het zo dat je klant wil worden bij mobistar, maar dat ze jou daar weigeren omdat je nog een openstaande factuur zou staan hebben bij belgacom??
mvg
ik ben klant bij mobistar maar ik kan enkel werken met een prepaidkaartje
een abonnement wordt door dit bedrag niet aanvaard
een abonnement wordt door dit bedrag niet aanvaard
@ Gunther
Waarschijnlijk vroeger klant geweest bij Proximus en staat daar nog een saldo open = Blacklist van Proximus bijgevolg kan je dan ook geen abonnement . afsluiten bij een andere provider. (ook al is het maar een zeer klein bedrag soms zelfs enkele eurocent )
In dat gevel moet je eerst contact opnemen met de klantendienst van Proximus op het onderstaand nummer
mvg,
Patrick
Waarschijnlijk vroeger klant geweest bij Proximus en staat daar nog een saldo open = Blacklist van Proximus bijgevolg kan je dan ook geen abonnement . afsluiten bij een andere provider. (ook al is het maar een zeer klein bedrag soms zelfs enkele eurocent )
In dat gevel moet je eerst contact opnemen met de klantendienst van Proximus op het onderstaand nummer
078 05 6000
mvg,
Patrick
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.