Skip to main content

openstaand saldo

  • July 7, 2011
  • 4 reacties
  • 986 Bekeken

Hallo

ik probeer al geruime tijd een abonnement aan te vragen bij mobistar maar dit lukt niet omdat ik naar het schijnt nog een openstaand factuur zou hebben, waar ik niets van weet!!

ik ben geen klant meer, wegens bepaalde redenen maar zou wel graag weten hoe of wat!

Gunther
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

4 reacties

sinjoor76
Forum|alt.badge.img+1
  • Practitioner
  • July 7, 2011
't is hier wél Belgacom Community....

  • Apprentice
  • July 7, 2011
ik weet niet of ik dit correct begrijp

maar is het zo dat je klant wil worden bij mobistar, maar dat ze jou daar weigeren omdat je nog een openstaande factuur zou staan hebben bij belgacom??

mvg

  • Auteur
  • Apprentice
  • July 7, 2011
ik ben klant bij mobistar maar ik kan enkel werken met een prepaidkaartje

een abonnement wordt door dit bedrag niet aanvaard

Pat52
Forum|alt.badge.img+3
  • Legend
  • July 7, 2011
@ Gunther

Waarschijnlijk vroeger klant geweest bij Proximus en staat daar nog een saldo open = Blacklist van Proximus bijgevolg kan je dan ook geen abonnement . afsluiten bij een andere provider. (ook al is het maar een zeer klein bedrag soms zelfs enkele eurocent )

In dat gevel moet je eerst contact opnemen met de klantendienst van Proximus op het onderstaand nummer

078 05 6000


mvg,

Patrick