Skip to main content
Hallo



ik probeer al geruime tijd een abonnement aan te vragen bij mobistar maar dit lukt niet omdat ik naar het schijnt nog een openstaand factuur zou hebben, waar ik niets van weet!!



ik ben geen klant meer, wegens bepaalde redenen maar zou wel graag weten hoe of wat!



Gunther

't is hier wél Belgacom Community....


ik weet niet of ik dit correct begrijp



maar is het zo dat je klant wil worden bij mobistar, maar dat ze jou daar weigeren omdat je nog een openstaande factuur zou staan hebben bij belgacom??



mvg


ik ben klant bij mobistar maar ik kan enkel werken met een prepaidkaartje



een abonnement wordt door dit bedrag niet aanvaard


@ Gunther



Waarschijnlijk vroeger klant geweest bij Proximus en staat daar nog een saldo open = Blacklist van Proximus bijgevolg kan je dan ook geen abonnement . afsluiten bij een andere provider. (ook al is het maar een zeer klein bedrag soms zelfs enkele eurocent )



In dat gevel moet je eerst contact opnemen met de klantendienst van Proximus op het onderstaand nummer



078 05 6000



mvg,



Patrick


Reageer