Beste
Op woensdag 30 december was mijn 3G verbruik nog 30% ( heb 1GB in totaal ). Ik heb die dag maximum een kwartier op 3G gezeten waarbij ik op geen enkele site heb gezeten die ik nog nooit eerder had bezocht. De volgende dag kreeg ik omstreeks half 9 smorgens een bericht dat ik om half 11 de dag ervoor al 10€ over mijn abonnement zat, wat ondertussen is al opgelopen tot 20€.
Zou iemand weten of ik mijn 3G verbruik in detail kan zien, of zou dit gewoon een fout zijn?
MVG
Thibeau De Vogelaere
Bladzijde 1 / 1
Dag Thibeau,
We kunnen jammer genoeg niet zeggen waaraan uw volume is opgebruikt geweest.
Nu kan je dit misschien wel terugvinden bij de instellingen op uw gsm toestel.
Ook kan je altijd uw volume opvolgen via My Proximus op onze website.
Met vriendelijke groeten
Koen
We kunnen jammer genoeg niet zeggen waaraan uw volume is opgebruikt geweest.
Nu kan je dit misschien wel terugvinden bij de instellingen op uw gsm toestel.
Ook kan je altijd uw volume opvolgen via My Proximus op onze website.
Met vriendelijke groeten
Koen
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.