Op 7/5 en 8/5 een aflevering van thuis (5/5) gehuurd via TV op aanvraag - ooit gemist.
De aflevering werd telkens aangerekend via de credits van mijn account.
Bij het afspelen blijken er maar 5 minuten van het programma beschikbaar.
Daarin is enkel het weerbericht van 5/5 te zien. We hebben zowel de decoder als modem meermaals gereset.
Bij het bellen naar de klantendienst gaf de telefoniste aan dat de lijn in orde was maar het een ander probleem betrof en een technieker mij ging contacteren op mijn gsm-nummer. Dit is tot op heden niet gebeurd.
Is het mogelijk dit probleem te verhelpen zodat de aflevering bekeken kan worden of een extra credit op onze account bij te schrijven?
Dank u vriendelijk;
Albin.
Bladzijde 1 / 1
Dienene
Kan je me je vast lijnnr doorgeven ?
dan bekijk ik dit voor je
mvg
jonathan
Kan je me je vast lijnnr doorgeven ?
dan bekijk ik dit voor je
mvg
jonathan
Natuurlijk Jonathan.
024657455
Bedankt;
Albin
024657455
Bedankt;
Albin
Dienene
Ik heb een credit voor je toegevoegd.
De aflevering zelf kon ik momenteel niet raadplegen.
Ik heb een credit voor je toegevoegd.
De aflevering zelf kon ik momenteel niet raadplegen.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.