Onzuiver beeld (voetbal)!

  • 20 April 2011
  • 4 reacties
  • 578 Bekeken

Ik heb sinds kort Belgacom Tv dus ook My Club genomen. Maar het beeld is redelijk onzuiver bij voetbalwedstrijden, helemaal geen HD beeld.

Ik werk via de telefoonlijn (adsl verbinding) + oude digibox.

Ik heb iets gelezen over VDSL2, kan het dat wij dat niet hebben bij ons in de straat?

Zijn er oplossingen? Hdmi kabel, nieuwere digibox,....?


Grtz

4 reacties

Badge
Al de wedstrijden worden niet in HD uitgezonden.Toch niet degene die in het pakket zitten,misschien is dit betalend anders.Ik heb all foot en daar zijn het enkel de wedstijden op 611 inHD dus die van deze avond kan ik ook niet zien in HD want die wordt uitgezonden op 604 geloof ik.Hoe dat het bij die wedstrijden is die je appart betaald weet ik niet of je die in HD kan zien.
Beste Diskonaut,

Je kan enkel HD kijken indien je over een VDSL2 lijn beschikt. Bovendien worden niet alle voetbalwedstrijden, zoals Axana aangeeft, in HD uitgezonden. Enkel de match op kanaal 611 is in HD beschikbaar.

Echter, het gewone SD beeld zou nog steeds meer dan duidelijk genoeg moeten zijn om de match te kunnen volgen. Is dit niet het geval (storingen, onderbrekingen) dan raad ik je aan even contact te nemen met de technische helpdesk (0800.22.700) om je lijn na te kijken.

Je kan zelf testen of je lijn reeds HD aankan: http://www.belgacom.be/private/nl/jsp/dynamic/productCategory.jsp?dcrName=webcheck_tv

MVG,

Eva van Belgacom
Ik heb het gecontroleerd maar denk niet dat ik HD beschikbaar is in mijn regio.

Kan hier iets aan gedaan worden of heb ik gewoon pech?

Andere oplossingen die mij zuiverder beeld geven zoals bv hdmi kabel, of telefoonkabel opnieuw aansluiten,....?


Grtz
als de technologie voor vdsl2 niet in jouw straat ligt kan je geen hd kijken, en dan kan je enkel geduld hebben.

mvg,

Reageer