Mijn grootvader van 85 jaar oud werd door jullie gecontacteerd door iemand van jullie met de vraag of hij intresse had in de optie automatisch herladen. De formule noemt Pay&go 15 promo.[/i]
Mijn grootvader heeft NOOIT de toestemming gegeven om dit te starten !
Het werd hem opgedrongen maar heeft nooit toestemming verleent !
Toch krijgt hij een factuur hiervan in de bus. Deze factuur heb ik dan ook vereffend .
Ik heb de klantendienst op het nummer 6000 hierover gebeld om dit stop te zetten ik kreeg als antwoord dat er een boete moest betaald worden dan van 150€ en dat ik dit aangetekend moet melden aan jullie.
In eerste instantie kun je nooit contracten afsluiten over de telefoon ! Zelfs al is het gesprek opgenomen dan kunt u nog niet zeker zijn dat je wel degelijk die persoon aan de lijn hebt en dat deze nog tot zijn volle verstand is dit maakt dit dus onwettelijk.
Ten tweede de factuur staat op een verkeerde naam !
Ten derde mijn grootvader heeft nooit iets getekend die verband houd met deze promotie.
In het verleden heeft mijn grootvader nog vergeten zijn telefoon af te leggen waardoor hij veel geld kwijt was daarom moet dit stopgezet worden !
Iemand van 85 jaar oud zo in de zak zetten is nu wel het laagste van het laagste ![/b]
Wat er automatisch nog bijkomt op die sim kaart veronderstel ik dan dat dit een geschen[/b]k is ![/b]
In elk geval betaal ik geen facturen meer die binnen komen hiervan wij he[/b]bben dit NIET gevraagd ![/b]
En jullie kunnen onmogelijk het tegendeel bewijzen want er geeft niemand toegestemd !
Gelieve jullie criminele activiteiten stop te zetten zonder kosten aan te rekenen ! En alles terug te veranderen naar zijn oorspronkelijke staat ![/i]
De gegevens van mijn groot vader vind je in uw mailbox.[/i]
Volgens de wet is er altijd voorzien dat je binnen de 14 dagen na de start van het contract kunt opzeggen .
De wetteksen heb ik je ook doorgestuurt via persoonlijk bericht.
Omdat het de eerste factuur dateerd van 9 augustus 2012 en we zijn vandaag 17 augustus ( 1 week later )
Ben je verplicht om dit gratis te annuleren.
U zult waarschijnlijk wel meerdere malen dit bericht tegenkomen dit maar om mij in te dekken dat er zeker geanuleerd werdt voor dat de bedenktijd om was.
Ik wist niet dat proximus,belgacom zo'n achterbakse praktijken er op na hield . Zal er mijn conclusies uittrekken.
Gelieve dit recht te zetten binnen de eerste dagen !
onwettig aandringen van automatiche herladen via de telefoon
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.