Onvriendelijke medewerker van technische helpdesk: betreft mail gegevens in account in verschillende velden die niet juist zijn .

  • 19 August 2017
  • 5 reacties
  • 207 Bekeken

op 18/08/2017 omstreeks 20u20 , heb ik de helpdesk klantendienst 080022800 gebeld, om een oplossing voor mijn probleem, ik heb reeds verschillende malen klantendienst gebeld en ook naar de Proximus shop gegaan om dit te melden.
mijn probleem is namelijk als ik my proximus account aanklik , en ga naar mijn meldingen, komen er verschillende adressen tevoorschijn, die mij niet toebehoren. het zelfde probleem in , mijn facturen, mijn overzicht , instellingen, kies voor email , onderaan komt er ook een emailadres tevoorschijn dat niet gebruikt wordt. en het zelfde voor webmail ,Beheer mijn e-mail accounts,
ook het zelfde probleem. ik heb getracht om ze te verwijderen, niets lukt.
hopende dat de medewerker dat ik aan de lijn had mij verder zou, helpen, niets van, hij was zeer kort van stof en zeker niet klantvriendelijk, vriendelijkheid is een van de eigenschappen als men op de klantendienst werkt, en klanten te helpen ,ik ga volgende week nogmaals proberen via de shop, daar zijn ze toch klantvriendelijker.

5 reacties

tja sommige kunnen echt onvriendelijk zijn
Ik heb al meermaals een helpdeskmedewerker aan de lijn gehad en van onvriendelijkheid kan ik zeker niet getuigen. Integendeel, alhoewel ik al eens een keer kritiek heb op hun oplossing of antwoord, hulpvaardig en beleefd waren ze tot dusver allen.
Misschien kunnen we als klant ook eens trachten begripvol te zijn voor het beroep van helpdeskmedewerker? Het zijn ook maar mensen, met hun eigen problemen, tegenvallers in hun leven, spijtige voorvallen in de familie of kennissenkring, ...
Dan is het niet altijd makkelijk om het zoveelste telefoontje met evenveel plezier te beantwoorden, des te erger als de klant - en ik bedoel zeker niet specifiek de vorige posters - de zoveelste in de rij is met hetzelfde probleem, of niet kan omschrijven wat en hoe, of zelf niet de beleefde of begripsvolle persoon is, of wat dan ook waar je je na een lange vermoeiende dag en na 250 bellers aan ergert.
Al bij al vind ik dat de helpdeskmedewerkers en te zelfdertijd de PX-medewerkers aan dit forum, ook al geven ze niet het antwoord dat wij als klant graag zouden willen of wensen, naast een dikke pluim onze welgemeende dank en respect verdienen voor alles wat ze doen.
Ik wil er zeker niet aan denken dat ze daar toch worden voor betaald. Je moet het maar doen.
Dus: een welgemeende duim-omhoog-smiley !!
En ik kan er van meespreken, al werk ik wel niet voor een proximus call center, maar het zal er daar net zo aan toegaan en zullen ze daar ook wel op getraind worden (hoop ik toch) om zich niet te laten meesleuren en zich blijven te gedragen tegenover de klant en zeker tegen een moeilijke klant even vriendelijk te blijven, net zoals ook de slogan bij colruyt "keep on smiling" 😄
Reputatie 6
Badge +2
op 18/08/2017 omstreeks 20u20 , heb ik de helpdesk klantendienst 080022800 gebeld, om een oplossing voor mijn probleem, ik heb reeds verschillende malen klantendienst gebeld en ook naar de Proximus shop gegaan om dit te melden.
mijn probleem is namelijk als ik my proximus account aanklik , en ga naar mijn meldingen, komen er verschillende adressen tevoorschijn, die mij niet toebehoren. het zelfde probleem in , mijn facturen, mijn overzicht , instellingen, kies voor email , onderaan komt er ook een emailadres tevoorschijn dat niet gebruikt wordt. en het zelfde voor webmail ,Beheer mijn e-mail accounts,
ook het zelfde probleem. ik heb getracht om ze te verwijderen, niets lukt.
hopende dat de medewerker dat ik aan de lijn had mij verder zou, helpen, niets van, hij was zeer kort van stof en zeker niet klantvriendelijk, vriendelijkheid is een van de eigenschappen als men op de klantendienst werkt, en klanten te helpen ,ik ga volgende week nogmaals proberen via de shop, daar zijn ze toch klantvriendelijker.


Ik adviseer u om nogmaals te bellen, je zal immers iemand anders aan de lijn krijgen die hopelijk iets vriendelijker en beleefder zal zijn.
Uiteraard mag je nog altijd in een Proximus center binnenspringen, hier hetzelfde: zijn ze daar ook niet beleefd of vriendelijk ga dan naar een andere shop.
Dat is wat ik ook altijd doe, als je niet door een bepaalde persoon deftig vooruit geholpen wordt probeer dan op een ander tijdstip of dag en herhaal indien nodig of ga naar een ander winkel enz... tot je op een plichtbewuste persoon valt, er juist voor oppassen dat je ondertussen zelf het geduld niet verliest 😉

Reageer