Ik krijg wekelijks het bericht dat er een aantal e-mails niet kunnen opgeladen worden wegens fouten.
Van Belgacom krijg ik dan antwoord dat alles weer in orde is, tot de volgende keer!
Hoe moet ik dat zelf oplossen?
dank u
Bladzijde 1 / 1
Welke foutmelding krijgt u exact?
B
B
Beste Bart,
het verschilt iedere keer - volgende keer neem ik een afdruk (als het kan)
dank u
het verschilt iedere keer - volgende keer neem ik een afdruk (als het kan)
dank u
Beste Amateur,
U kan eventueel proberen in te loggen in de webmail en daar berichten met grote bijlagen te verwijderen. De webmail vindt u hier:
https://webmail.skynet.be/page.html?partner=p2002&pagelang=nl
Probeer ook de foutmelding te noteren, dan kunnen we u misschien specifiekere informatie geven.
Vriendelijke groet,
Eva
U kan eventueel proberen in te loggen in de webmail en daar berichten met grote bijlagen te verwijderen. De webmail vindt u hier:
https://webmail.skynet.be/page.html?partner=p2002&pagelang=nl
Probeer ook de foutmelding te noteren, dan kunnen we u misschien specifiekere informatie geven.
Vriendelijke groet,
Eva
Beste Bart en/of Eva,
Hier heb ik gisteren volgende foutmeldingen gekregen voor verschillende e-mails:
Pop.skynet.be
server: pop.skynet.be
Protocol: POP3
Reactie server: "-ERR Message not available"
Poort 110
beveiliging (SSL): NEE
Serfout: 0x800CCC90
Voilà, dit is alles.
Bedankt voor de hulp
Amateur
Hier heb ik gisteren volgende foutmeldingen gekregen voor verschillende e-mails:
Pop.skynet.be
server: pop.skynet.be
Protocol: POP3
Reactie server: "-ERR Message not available"
Poort 110
beveiliging (SSL): NEE
Serfout: 0x800CCC90
Voilà, dit is alles.
Bedankt voor de hulp
Amateur
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.