Skip to main content
Ik krijg wekelijks het bericht dat er een aantal e-mails niet kunnen opgeladen worden wegens fouten.



Van Belgacom krijg ik dan antwoord dat alles weer in orde is, tot de volgende keer!



Hoe moet ik dat zelf oplossen?



dank u

Welke foutmelding krijgt u exact?



B


Beste Bart,



het verschilt iedere keer - volgende keer neem ik een afdruk (als het kan)



dank u


Beste Amateur,



U kan eventueel proberen in te loggen in de webmail en daar berichten met grote bijlagen te verwijderen. De webmail vindt u hier:



https://webmail.skynet.be/page.html?partner=p2002&pagelang=nl



Probeer ook de foutmelding te noteren, dan kunnen we u misschien specifiekere informatie geven.



Vriendelijke groet,



Eva


Beste Bart en/of Eva,



Hier heb ik gisteren volgende foutmeldingen gekregen voor verschillende e-mails:



Pop.skynet.be



server: pop.skynet.be



Protocol: POP3



Reactie server: "-ERR Message not available"



Poort 110



beveiliging (SSL): NEE



Serfout: 0x800CCC90



Voilà, dit is alles.



Bedankt voor de hulp



Amateur


Reageer