Ontevredenheid over het internet in de Vlaamse Ardennen

  • 16 May 2016
  • 2 reacties
  • 136 Bekeken

Geachte
Ik ben al heel mijn leven woonachtig in Brakel en ben tot over twee maand ook volledig klant geweest bij Proximus en Belgacom. Mijn telefoonabonnement zit nog steeds bij Proximus maar voor mijn internet ben ik noodgedwongen moeten overstappen naar Telenet. Ik was echter heel ontevreden over de toestand in mijn geliefde Brakel. De snelheid van het internet, zowel via mobiel netwerk op mijn gsm als via de kabel en zo ook mijn wifi, was verschrikkelijk. Bij telenet ook nog steeds verschrikkelijk, maar gewoon iets minder verschrikkelijk. Ik vroeg me af of jullie van plan waren de situatie in de Vlaamse Ardennen te verbeteren. Ik droom ervan om ooit een bed & breakfast te openen, maar aangezien internet een zeer belangrijke rol speelt in het leven van de mens, zal het slechte internet hier een serieuze afknapper zijn.
Alvast bedankt
Emile

2 reacties

Het enigste wat ik weet is, dat zowel TN als onlangs nog PXM veel geld uitgetrokken heeft om hun netwerken te verbeteren,
maar specifieke details hierover heb ik nog nergens kunnen lezen.
Dus hopelijk kunnen er hier medewerkers van ⌘ je hierover meer specifieke uitleg geven die u aanbelangen.

Nog wat algemene info: dekkingskaarten-mobile-netwerken
PX Kaart met het netwerkbereik
Reputatie 7
Badge +4
Dag miliooowww,

Kan je via PM ons je jou adres doorsturen ? Dan kijken wij even na wat er op dit moment beschikbaar is en of al iets in de planning kunnen zien.

https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679

Mvg, Robrecht

Het Proximus Team

Reageer