ontevreden klant
K+W ® KLAAS. WESTERHOFF
Burgemeester de Croeserstr 1 8380
BRUGGE 15/02/2012 copie TA
Geachte Klantenadviseur,
Begin januari had ik een storing op mijn verbinding internet en televisie
Ik heb dan ook meteen de storing dienst gemeld, 6 dagen later kwam de technici
Om de installatie te controleren hij vertelde dat er een fabriek fout was in de modem
Ook de problemen met de decoder. Hij vertelde dat ik moest wachten op een nieuw model voor de decoder omdat er problemen waren met de software. Hij heeft de 2 jaar oude modem vervangen,
Zodat mijn verbinding tot stand kwam,dit viel onder garantie volgens technici
Hij belde mij 2 dagen later op of de verbinding normaal was! Ik vertelde hem dat alleen soms problemen met de decoder die soms bevroren geraakt.
Nu mijn grote verbazing in februari ontving ik mijn factuur voor februari er werd mij ten onrechte 50€
aangerekend Ik vraag dan ook met aandrang mij dit bedrag te crediteren omat ik dit een slechte service vindt.
Factuur 6212256659 februari
Klant 608548608
Ik verwacht van u dan ook een spoedige reactie.
Met vriendelijke groet
Klaas Westerhoff
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.