ontevreden klant

  • 20 February 2012
  • 4 reacties
  • 1145 Bekeken


K+W ® KLAAS. WESTERHOFF

Burgemeester de Croeserstr 1 8380

BRUGGE 15/02/2012 copie TA


Geachte Klantenadviseur,

Begin januari had ik een storing op mijn verbinding internet en televisie

Ik heb dan ook meteen de storing dienst gemeld, 6 dagen later kwam de technici

Om de installatie te controleren hij vertelde dat er een fabriek fout was in de modem

Ook de problemen met de decoder. Hij vertelde dat ik moest wachten op een nieuw model voor de decoder omdat er problemen waren met de software. Hij heeft de 2 jaar oude modem vervangen,

Zodat mijn verbinding tot stand kwam,dit viel onder garantie volgens technici

Hij belde mij 2 dagen later op of de verbinding normaal was! Ik vertelde hem dat alleen soms problemen met de decoder die soms bevroren geraakt.

Nu mijn grote verbazing in februari ontving ik mijn factuur voor februari er werd mij ten onrechte 50€

aangerekend Ik vraag dan ook met aandrang mij dit bedrag te crediteren omat ik dit een slechte service vindt.

Factuur 6212256659 februari

Klant 608548608


Ik verwacht van u dan ook een spoedige reactie.


Met vriendelijke groet

Klaas Westerhoff





4 reacties

Beste Klaas,

Ik heb u voor deze kosten een creditnota opgemaakt.

U zal deze binnen enkele dagen per post ontvangen.


Met vriendelijke groeten,

Eva

vanaf vandaag is het officieel


waar gaat dit eindigen

ik betaal nu meer aan belgacom(137.5 € ) dan aan elektrabel(121€) per maand .


ik denk dat ik iets ga opzeggen rara wat zal dat zijn


groeten

Nic
@ Nic .: 137,50 per maand of per 2 maanden? In dat laatste geval is het maar 68,75/maand tegenover 121/maand van Electrabel.

Het is bij én dankzij Belgacom best mogelijk om minder te betalen, afhankelijk van je opties, configuratie, producten, enz.


Als je vaste telefonie hebt:
- heb je Happy Time XL al geactiveerd? Daarmee bel je gratis naar gsm's en vaste lijnen vanaf 17 u, en de hele dag tijdens weekend en feestdag

Als je internet hebt:
- heb je je huidige abonnement wel nodig? De afgelopen tijd zijn een aantal abonnement sterk verbeterd. Zo heeft iemand die vroeger voldoende had aan Favorite, maar niet met Comfort, nu wél genoeg aan Comfort. Een verschil van € 10 per maand!

En heb je verschillende producten? Bijvoorbeeld: telefoon + internet + tv, telefoon + internet, internet + tv.
- Kijk dan zeker eens na of je deze diensten wel in een Pack hebt. Een Pack is altijd voordeliger! Je besparing ligt tussen ongeveer € 8 tot zelfs € 33 per maand afhankelijk van de producten die je hebt.

Er zijn nog meer tips: je gsm-abonnement in een Pack stoppen, je gsm-abonnement aanpassen aan je gebruik...

Stel je Pack samen op http://www.belgacom.be/belgacom/be-nl/plain-topic/p_packcomposer.page? Dat geeft je al een goed idee.

Ze helpen je zeker en vast graag verder in een Belgacom Center in je buurt! (www.belgacomcenter.be) Heb je met deze tips kunnen besparen, dan ben ik eigenlijk best benieuwd hoeveel :-)

Nog één kleine tip: veranderen van energieleverancier kan je ook heel wat besparen. Maar da's een ander verhaal (kijk eens op vreg.be en doe de V-test).
To: patty@adviesbureau-totaalplan.be
Subject: RE: Contract Telenet

Zie hier een klacht die ik doorgestuurd heb naar patty@adviesbureau-totaalplan.be ik heb ontzettend veel problemen gehad voor een aansluiting te krijgen, waar ik nu helaas het nadeel heb van ondervonden in de geldbeugel.....( Ik ben diep teleurgesteld) Hoe kon ik nu in godsnaam 1 maand op voorhand een opzeg doen als de data's steeds werden verschoven!!! ( en waar ik niet op de hoogte van was). Voor aansluiting werd ik een week op voorhand verwittigd per telefoon. Eens klant ben je een nummertje in de rij.........

Hallo,
Ik heb de boekhouding telenet aan de lijn gehad, die wist mij te vertellen dat jullie Belgacom heel goed weten dat je de opzeg een maand op voorhand moet doen!
en niet simpelweg zeggen tegen de klant, stuur dit document op en het is in orde! ( Er zijn al meerdere klanten de dupe geweest )
De 2 maanden Januari 2011 en Februari 2011 moet ik BETALEN. ( Ik heb deze al bij jullie betaald en nu nog eens bij Telenet ) In feite geven jullie Belgacom " valse informatie " aan jullie nieuwe klanten.........
De eerste afspraak dat jullie met mij maakte om langs te komen voor nieuwe klant te worden was op 8 Aug 2011 en werd verschoven naar 11 okt 2011, dan begin Januari 2012, uiteindelijk is dan de aansluiting gebeurd op 26 Dec 2011,

Ja, ik weet ook wel dat jullie hier niet van wakker zullen liggen, maar een commerciele geste zo hier niet misplaats zijn,...... hé Belgacom.....
Met Vriendelijke Groeten

Reageer