Onterechte sms gekregen met zogenaamd nog verschuldigd bedrag, dat niet eens klopt


Deze morgen kreeg ik een sms van Proximus waarin stond dat ik nog €25,99 moet betalen en dat ik OK moet sturen dat ik het binnen de 5 dagen ga betalen zodat ik nog kan bellen etc. Nu het hele grote probleem is dat ik nooit een rekening van dit bedrag heb gekregen + al mijn bedragen zijn betaald. Ik heb werkelijk geen enkele rekening bij Proximus onbetaald staan. Ik heb de rekeningen voor mijn neus liggen en ook mijn account gecontroleerd, de rekening voor februari was €15 en die van maart €19 maar ik heb daar nog tot 23 april voor om deze te betalen. Dus wat is dit in hemelsnaam?

10 reacties

Je kan best ook een privé bericht aan 'Onze medewerkers' doorsturen ➽ Onze medewerkers

en dan klikken op 'Een bericht verzenden aan Onze medewerkers'
Reputatie 6
Badge +2
Is die SMS wel van Proximus? Dat kan evengoed een poging tot pishing zijn, in dat geval er niet op ingaan is de boodschap.
^ Dacht ik in eerste instantie ook, maar het is wel degelijk een nummer van Proximus gezien ik hier voorheen al eens sms'jes van heb gekregen betreffende mijn oudere rekeningen. Een privé bericht naar de medewerkers heb ik al gestuurd met mijn gsm nummer, maar nog geen respons gehad.
Reputatie 7
Badge +6
En wat zegt de facturatiedienst van Proximus, want die zouden zoiets toch moeten weten?
^ Is er daar een nummer voor Marleen? Want dat kon ik niet gelijk vinden, enkel de klantendienst en daar kon ik niet echt iets vinden waar ik terecht kon met mijn vraag.
Beste Fuerza,
Zou het mogelijk zijn om uw gsmnummer/klantenrekeningnummer via privé bericht door te geven zodat wij het voor u kunnen nakijken? Mvg ES
Reputatie 7
Badge +6
Of via 0800 22 800, keuze 1 administratieve diensten, waaronder facturatie.
Ik heb gebeld naar het nummer en ben er niet wijzer uit geworden. Het bedrag dat nog zou openstaan zou van de maand februari (!!!) zijn terwijl ik die rekening hier heb liggen en dat is het bedrag van €15 en dat ik allang heb betaald! Het is verder ook niet logisch dat Proximus mij 2 maanden later pas een sms stuurt dat ik een openstaand bedrag moet gaan betalen en ik hier verder ook geen aanmaningen/herinneringen van heb gekregen via de post. De beste man wist mij ook te vertellen dat het bedrag van €19 voor de maand april is en niet voor de maand maart. Nu moet je mij vertellen hoe ze het bedrag al weten dat ik moet betalen van een maand die niet eens voorbij is?


En mijn nummer heb ik al doorgegeven via een privébericht, is dit goed aangekomen?


Reputatie 7
Badge +6
Hmm. Ik heb ook eens iets dergelijks voorgehad en pas toen ik hen bij de klantendienst vriendelijk maar kordaat 'om de oren kon slaan' met het nummer van de MEDEDELING op de door mij ook al betaalde factuur en iemand van de facturatie DAT nummer ingaf, kwamen ze tot de constatatie dat ik idd al betaald had. Kalm blijven is de boodschap.


Hopelijk kunnen ze via het privébericht iets meer doen en vlugger werken. Hou je mailbox in de gaten.


Succes ermee.
Het is gewoon frustrerend, dit is de derde keer dat er iets mis is met mijn rekening. Ik ben verder ook op vakantie, dus dit is iets waar ik eigenlijk mij helemaal niet zorgen om wil maken. Bon, even afwachten op reactie dan maar.

Reageer