Beantwoord

Onrealistisch verbruik op factuur + geen mogelijkheid tot mailen

  • 5 June 2017
  • 4 reacties
  • 145 Bekeken

Ik heb hiervoor reeds een aantal keren gebeld, en dit werd al verschillende keren recht gezet... maar nu heb ik weer een factuur met 50€ extra verbruik... enkel en alleen internet... Dit kan onmogelijk, daar mijn verbruik van internet beperkt is. Thuis zit ik altijd op de wifi, en op het werk heb ik echt geen tijd om hele dagen te surfen op mijn gsm... Ik zal nu niet zeggen dat ik niets verbruik, maar zoiezo is er verbruik inbegrepen in mijn abonnement, en daar zou ik toch mee moeten toekomen. 50€ extra vind ik teveel van het goeie. Ik wou mailen, en bij support zie je ook staan : 'e-mail', maar nergens een mailadres te vinden of een knop te vinden om een klacht in te dienen... Heeft iemand hiermee ook problemen ervaren en zo ja, hoe dien ik dit aan te pakken aub?
Alvast bedankt.
icon

Beste antwoord door KoenN 9 June 2017, 08:59

Bekijk origineel

4 reacties

Ter info
    Hoe de optie "Mail Ons" vinden op de pagina http://proximus.be/contact
  • zie hiervoor naar een voorbeeld met screenshots, via deze link: "Mail Ons"
  • Onderaan deze screenshots staan ook al de andere mogelijkheden om proximus te contacteren. zoals onderander een privébericht sturen hier op 't forum en ook op twitter en facebook
  • via dit Forum uiteraard, door het versturen van een privébericht     aan Het Proximus Team via     https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679     (daar je tekst invullen in het voorziene tekstveld en nadien klikken op 'Verstuur' = verzenden)
Reputatie 7
Badge +4
Dag Delfien

Kan je mij via Het Proximus Team klantgegevens bezorgen ?

Dan kijken we het voor je na.

Mvg,

Koen
Beste,
Dag Koen,

Ik heb gedaan wat u hierboven geschreven hebt...
Hopelijk krijg ik snel een antwoordje!
Alvast bedankt om dit eens grondig te willen nazien.

Met vriendelijke groeten,

Delfien Deseure
Reputatie 7
Badge +4
Dag Delfien,

Ik heb meteen een dossier (29672041) opgemaakt voor de bevoegde dienst.

We zullen alles voor je nakijken en je nog iets laten weten.

Je moet ook de factuur voorlopig niet betalen tot we je gecontacteerd hebben.

Mvg,

Koen

Reageer