Onprofessioneel en vals

  • 17 December 2017
  • 5 reacties
  • 294 Bekeken

Na mijn opzegbrief aangetekend opgestuurd te hebben om mijn diensten op 25 -12 af te sluiten omwille ze 21-12 toch alles van telenet gaan aansluiten sluiten ze bij proximus onmiddelijk alles af op 13-12 .
Met de grote frustraties van dien kinderen in examenperiode dat ze niet meer op het internet konden en met de schrik indien er iets ziu gebeuren je nog niet kan bellen naar niemand en dan op het scherm van je TV een mooie mededeling indien je hulp wil je kan bellen naar een bepaald nummer [ wat grappig van proximus als ze alles afgesloten hebben om dan nog even te bellen ]
Na uren al versleten te hebben en tijd verloren te hebben vandaag 17-12 nog steeds helemaal niets , geen TV geen Internet Geen vaste lijn en geen 4 mobiele abonementen .
Voor mij is dit gewoon een rotstreek en bij proximus zien ze mij nooit meer terug .

5 reacties

Reputatie 6
Badge +3
Dat was dus fout van proximus maar ook niet slim : opzeg met kerstdag !
Daarnaast moet je de telefoonabonnementen niet opzeggen maar via Telenet laten overnemen.
Anders loopt dat zeker fout.

https://www2.telenet.be/nl/klantenservice/hoe-van-andere-operator-overstappen-naar-king-of-kong/

PS de enige oplossing om te kunnen bellen is nu een prepaid kaart nemen.
Zwijg, ik ben al blij dat Proximus me niet kan aansluiten op mijn adres. Blijf gewoon bij Telenet en geen verrassingen.
Reputatie 6
Badge +3
Dit is de juiste methode om over te stappen naar een andere operator:

U hebt een residentieel product
U kunt uw abonnement op internet, tv en de vaste lijn op verschillende manieren opzeggen:

Via Easy Switch:
Contacteer uw nieuwe operator.
Geef dan uw Easy Switch ID en uw klantnummer door aan uw nieuwe operator. Uw Easy Switch ID en uw klantnummer vindt u op uw factuur of op MyProximus.
Uw nieuwe operator zal contact met ons opnemen om uw producten op te zeggen.
Maar zelf dan kan het ook nog verkeerd lopen hoor, heeft mijn zus trouwens meegemaakt, als is dit inderdaad wel de aangeprezen methode.
Via Via Easy Switch had ik gevraagd maar ze zeiden mij dat dit nog niet op punt stond en niet aan te raden was , dus had ik zelfs via speciale firma een opzegbrief laten opmaken dat ik trouwens iets extra voor betaald had en dan mag of kan ik toch aannemen dat ze deze lezen ook .
Ik moet eerlijk zeggen 20 jaar bij telenet geweest en was 8 maand daar nu weggegaan gewoon om de reden dat ik geen smart tv had en ik netflix wou voor de kids en moet eerlijk zeggen de mensen van telenet hebben mij zeer beleeft laten gaan waar ik nu ook met zeer veel plezier naar terug keer .
Iets verkopen kunnen ze allemaal maar klanten houden is toch nog streefs de kunst volgens mij en daar staat Telenet toch veel meer stappen in vooruit dan proximus .
Daar hoor je als je 10 x belt 10 verschillende verhalen .
Zo ging ik verhuizen rn moet ik betalen voor mijn verhuis tot dat ik zei ok goed dan zet ik alles stop en laat telenet alles gratis aansluiten en zo moet ik niets betalen en het was plots dan ook gratis bij proximus.
Alvast mijn opzegbrief samen met dit hele gebeuren is doorgestuurd naar de advokaat die zeker alvast hier een punt van gaat maken want het is niet omwille je proximus bent je je ook alles kan permiteren .

Reageer