Vraag

Onopgeloste problemen die blijven aanhouden!

  • 7 December 2017
  • 0 reacties
  • 135 Bekeken

Tot op vandaag vraag ik mij af wanneer Proximus het probleem serieus gaat nemen en gaat oplossen voor mij? Ik zit namelijk al een maand te wachten op Proximus om het probleem aan te pakken en op te lossen, maar telkens krijg ik het antwoord dat er een dossier is opgemaakt en dergelijke... Ik heb het serieus beu aan het worden en mijn geduld geraakt stilaan op met het van het kastje naar de muur gestuurd te worden en terug. Is er dan echt niemand die capabel genoeg is die het probleem is aanpakt en oplost? Heb een maand geleden een Tuttimus genomen (actie TV) waarbij ook een mobiel (joint offer) in pack zit. Nu had ik ook nog een mobiel (joint offer) op vorige account staan dat er gewoon simpelweg bij in het huidige Tuttimus pack moest geplaatst worden, zodat bellen naar nummers in het pack gratis wordt en de mobiele data verdubbeld. Dit laatste met de mobiel die erbij moet komen lukt Proximus echter niet na meerdere malen contact te hebben gehad en dossiers, dossiers, dossiers die opgemaakt worden door medewerkers die er niets mee doen. Waar ze wel in slagen is mijn oude Tuttimus pack ook terug actief te zetten op hetzelfde adres, waardoor er nu 2 Tuttimus packs actief staan met één mobiel in het huidige actieve pakket en één mobiel in het andere pakket dat niet meer actief moet staan! Ik weet echt niet meer wat ik hiermee moet, want als je de klantendienst belt begrijpen ze je niet, oftewel maken ze een zoveelste dossier op waar ze niets mee doen en waarbij ikzelf weer moet wachten en hopen op een oplossing die er na x aantal maanden nog niet is geweest. Ik hoop dan ook dat er een medewerker van Proximus dit leest en hier dringend werk van gaat maken?. Moest ik niet verbonden zijn aan het TV toestel en GSM'S met contract, was mijn keuze deze snel gemaakt!. Dus aan Proximus, zorg a.u.b. dat dit snel opgelost wordt.

0 reacties

Geen reactie

Reageer