Skip to main content
Ik ben reeds 4 weken bezig met het toevoegen van een btw nummer aan mijn account.

Ik ben reeds klant als particulier maar als zelfstandige wil ik een factuur met btw nummer..

Ik zal u mijn avontuur vertellen:

- Op de website ingevuld dat ik wens gecontacteerd te worden over de business abonnementen

- Ik werd de volgende dag opgebeld met de boodschap om naar een winkel te gaan om dit over te zetten.

- In de winkel tot 5 keer toe een imense rij waar ik geen tijd voor had om aan te schuiven

- Tot 4 maal gebeld naar de business klantendienst waar niet werd opgenomen (binnen de kantooruren)

- Uiteindelijk iemand aan de lijn gekregen, persoon vertelt me dat het geen probleem is en dat het onnodig is om naar een winkel te gaan, dat dit perfect kan met een formulier in te vullen. Ze ging het me opsturen. Toen ontving ik deze link: https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_call_nb_port_new_price_plan/particulieren/support/mobiele-telefonie/abonnement-en-pay-and-go/tariefplan-wijzigen/vanaf-wanneer-kunt-u-bellen-nieuw-abonnement-nieuwe-pay-and-go.html

Een link naar pay and go tariefplan wijzigen......

- Een mailadres van proximus vind ik niet, telefoon nemen ze niet op en tijd heb ik niet om naar de winkel te gaan en 2u aan te schuiven. Wat kan ik nog doen?
Normal kan je een afspraak maken om bus. Klant te worden, moet je niet in de rij gaan staan



https://www.proximus.be/nl/id_ab_pos_loc/zelfstandigen-en-kleine-bedrijven/producten/b-orphans/posloc.html
Ter info: Ik zie dat hier ook een dergelijk topic loopt >

https://nl.forum.proximus.be/mijn-factuur-18/btw-nummer-toevoegen-op-facturen-37144

waar men ook spreekt over het formulier zodat een bizz expert je contacteert

https://www.proximus.be/nl/id_f_cb_newbizzexpert/zelfstandigen-en-kleine-bedrijven/producten/b-orphans/forms/f-cb-newbizzexpert.html

Reageer