Vraag

Onmogelijk om mijn GSM nummer te koppelen aan mijn bestaande MyProximus account

  • 25 May 2017
  • 3 reacties
  • 696 Bekeken

Ik heb alle hulp-FAQs op de website rond dit topic al geraadpleegd, maar niets werkt. Myproximus weigert gewoon om mij de mogelijkheid te bieden het beheer over mijn GSM-nummer toe te voegen. Ik heb dit nodig om mijn bizz-punten te kunnen inwisselen.

Als ik mijn GSM-nummer wil ingeven, zie ik in "mijn overzicht" bij "mobiles" inderdaad staan: koppel uw GSM-nummers aan Myproximus. Maar daaronder in rode letters: Deze optie is gereserveerd voor Proximus Mobile-klanten. Hoe geraak ik daar nu in godsnaam voorbij? Ik heb geen knop om verder te gaan of toch iets te kunnen invullen.
Andere posts op dit forum verwijzen om naar "mijn account " te gaan, maar ook daar zie ik geen enkele mogelijkheid om rechten toe te kennen. Als ik in "mijn overzicht" aan de linkerkant op "GSM-,nummer" of "een GSM-nummer toevoegen" klik, wordt ik afgeleid naar de commerciële website om een pack aan te schaffen. Daar heb ik geen boodschap aan, ik wil degene waar ik al jaren voor betaal gewoon kunnen toevoegen.

Als ik ook in Myproximus op "mijn producten" klik, krijg ik: U hebt geen toegang tot deze toepassing. Nochtans staat in mijn account dat ik wel beheerder ben voor vaste producten...

Licht het nu aan mij, of Myproximus wat op hol geslagen? Kan iemand me aub helpen om dit ding te deblokkeren, zodat ik beheerdersrechten op mijn GSM-nummer kan toevoegen aan mijn bestaande Myproximus-account.

3 reacties

Reputatie 4
Badge +1
ik denk dat er iets aan dat My Proximus mis is. Want bij mij werkt dat al twee dagen niet meer. En als je hier iets meld gisteren lijkt men van de aarbodem verdwenen.
staat je gsm nummer op dezelfde naam als de andere producten die al aan je MyProximus gekoppeld zijn? je kan enkel een gsm nummer toevoegen op een bestaande MyProximus account als er nog geen producten aan verbonden zijn of als het gsm nummer op dezelfde naam staat als de andere producten die er al aan verbonden zijn.

als je gsm nummer op een andere naam staat dan je vaste producten, moet je een nieuwe MyProximus account aanmaken (=nieuwe registratie) om de punten verbonden aan je gsm nummer om te ruilen.
Reputatie 7
Badge +3
Beste,

jammer dat het nog niet gelukt is

kan je in een privébericht wat gegevens doorsturen aub ?

je klantennummer ?

betrokken nummers die je wil toevoegen ?

het mailadres dat je gebruikt als login voor MyProximus ?

dan maken we met die info een dossier voor de collega's van MyProximus voor verdere hulp.

groeten

Tina

Een privébericht sturen doe je door te klikken op volgende link.

Reageer