Online promo "Bizz Smart Team XL20" werkt niet voor "Pay & Go"

  • 30 oktober 2014
  • 59 reacties
  • 607 Bekeken

Reputatie 3
Badge
  • Practitioner
  • 332 reacties


Ook de Online Promo 'Bizz Smart team XL30' werkt NIET voor 'Pay & Go' klanten niettegenstaande net die kategorie tot de doelgroep behoort (dixit 1ste lijn Bizz-helpdesk).


Omdat het tariefplan veel biedt voor relatief weinig geld dankzij de Online-promotie (20 maanden -5€/maand) had ik dit tariefplan aangeraden aan een zelfstandige met 2 Smartphones.


De site heeft helaas nog niet gewerkt sinds de lancering van de Promo die enkel Online te verkrijgen is.


Op de 1ste lijns helpdesk was de dame echter bereid om de bestelling manueel te noteren en de promo alsnog toe te kennen omdat de fout duidelijk bij Proximus zit.


Ondertussen zijn we 3 weken én 2 extra oproepen verder doch voor het 'Team' voordeel (gratis bellen naar elkaar) mag ik pas morgen terugbellen omdat de tel/manuele verwerking in stappen verloopt.


Voor de hulpvaardigheid van de 1ste lijn dus niets dan lof.


Van de 2de lijn (bellen zelden of nooit terug) moest ik niet veel verwachten omdat het een IT-fout was en ze wellicht niet meer zou opgelost worden voor het verstrijken van de Online-promo.


Vraag: is dit bewust, -onbewust, -onvermogen ?

59 reacties

Beste,
Kan ik u eventueel via deze weg verder helpen?
Met vriendelijke groeten, Wendy.

Van de 2de lijn (bellen zelden of nooit terug)



Daar heb ik nochtans alleen maar lof over, met mijn al mijn problemen die ik al gehad heb hebben ze mij iedere keer opnieuw opgebeld tot het opgelost was echt chapeau voor die mensen, als het goed is mag het hier ook gemeld worden ja


groetjes, Elsa
Reputatie 3
Badge
Alvast dank Wendy maar zoals ze mij gevraagd hebben n.a.v. mijn tweede oproep naar 0800/22 500 heb ik hen deze voormiddag een derde keer tel. gecontacteerd om de twee abonnementen 'Bizz Smart XL20' om te zetten naar 'Bizz Smart Team XL20'.


De dame was van de BUG op de hoogte en vond het vervelend dat ik hen hiervoor 3 maal moest oproepen.


Reputatie 3
Badge
De Online Promo 'Bizz Smart Team XL20 & XL30' staat nog Online:


  • TIP: mits de 1ste lijn, met tussenpoze van enkele dagen, 3 maal te contacteren wordt de promo (dixit helpdesk) alsnog toegekend.
  • Status BUG: nog niet opgelost.
Reputatie 3
Badge
De Online Promo 'Bizz Smart Team XL20 & XL30' werd gereduceerd naar 3€/maand gedurende 20 maand maar ....werkt nog steeds NIET voor Proximus Pay & Go klanten.


!!Tip: 3 maal bellen naar de 1ste lijns helpdesk om Promo te bekomen (2de lijn regageert niet)
Als het enigszins een troost mag wezen er zijn er die veel meer dan 3 keer moeten bellen, al bereik ik met bellen minder goed gevolg wel meer reactie via mail-form, maar 't zal veel afhangen op wie je juist valt, dat is al langer bekend dat bij Proximus het een kwestie is van je geduld niet te verliezen en van niet op te geven.


Bij mij is het tenslotte toch altijd uiteindelijk in orde gekomen, maar of dit voor iedereen zo altijd afgelopen is dat is een andere vraag !
Reputatie 3
Badge
Kan ik volmondig bevestigen Elsa.


De mensen van de helpdesk doen het inderdaad stukken !!beter dan de IT-tools waarmee potentiële Online-klanten het moeten redden.


Wel jammer dat tg de vele aanslepende IT-BUG's de helpdesk nog extra belast wordt.
Reputatie 3
Badge
Status 20/11/2014


  • De Online Promo 'Bizz Smart Team XL20 & XL30' werkt nog steeds NIET voor Proximus Pay & Go klanten.
  • Ook nog geen reactie van de 2de (expert)lijn. Bellen naar de helpdesk of 'onze medewerkers' contacteren blijft de boodschap.
Beste,
Kan u mij de niet werkende link bezorgen? Aan de hand daarvan kan ik dit doorgeven aan de bevoegde diensten.
Met vriendelijke groeten,
WT.
Reputatie 3
Badge
http://www.proximus.be/nl/id_cb_bizzsmart/zelfstandigen-en-kleine-bedrijven/onze-producten/mobile/bizz-smart.html


Link heeft nog niet gewerkt sinds de lancering van de Online promo (aanvankelijk 5€ korting per maand, thans 3€/maand) .


De fout zit bij het kiezen van de operator waarbij Proximus zichzelf vergeten heeft.


nb: een tariefplan die ik tevens kan aanraden
Beste, Dank u. Ik geef dit onmiddellijk door naar de bevoegde diensten.
Met vriendelijke groeten,WT.
Reputatie 3
Badge
Bedank voor uw initiatief.


Ik hoop écht dat u meer impakt hebt dan de vorige 3 personen van de 1ste lijn die het reeds vruchteloos doorgaven aan 'de bevoegde diensten'.
Het zal heel zeker ooit wel eens lukken, vooral blijven hopen en zeker de moed niet opgeven,

al ben je duidelijk niet iemand die de moed vlug opgeeft knipoog
Reputatie 3
Badge
Beste WT van 'Onze medewerkers'


Had u ondertussen meer impact/feedback dan uw 3 collega medewerkers die het eerder vruchteloos doorgaven naar 'bevoegde diensten' ?


Het is opmerkelijk dat de programmeur de Online Promo in een handomdraai verlaagde van 100€ naar 60€ en de ICT-BUG in de Online Tool ongemoeid liet?


Status 25/11/2014: De Online Promo 'Bizz Smart Team XL20' werkt nog steeds NIET
Beste heer Snor
Dit zou ondertussen moeten werken.
Hebt u al opnieuw geprobeerd?
Mvg
Samantha
Reputatie 3
Badge
Beste Samantha,


Ik heb opnieuw geprobeerd maar de Online Promo werkt nog steeds NIET.


Vgr Snor
Beste, als ik het probeer lukt het wel.
Ziet u nog altijd niet Proximus in de drop down lijst van operatoren?
Proximus staat helemaal bovenaan.
Mvg
Samantha
Reputatie 3
Badge
Ik ben 100% zeker Samantha.


Proximus staat er nog niet in.


Kan u nog een goed kijken voor 2 Gsm's (Bizz Smart Team XL 20 én -XL30).


nb: Bovenaan staat Mobistar
Beste,
Bij Bizz Smart TEAM XL 20 kan ik "Proximus" selecteren alsook bij de Bizz Smart TEAM XL 30 is er de mogelijkheid om "Proximus" te kiezen.
Met vriendelijke groeten,
WT
Het probleem zit hem wel hier in, dat Proximus selecteren niet bij iedereen blijkbaar schijnt mogelijk te zijn wel raar maar waar !!!
Reputatie 3
Badge
T.a.v. Samantha & collega die op 02/12 om 11u53 feedback gaf:


Op jullie interne tool kan het best zijn dat Proximus vermeld werd maar op de externe/publieke Proximus site heeft het nog NOOIT gewerkt sinds de lancering van de Promotie.


Het is dus géén kwestie van 'niet bij iedereen' .


Ook nu werkt het nog steeds NIET.


Je hebt het dus nog altijd niet begrepen, ze willen duidelijk dat je best niet voor Proximus kiest !
Beste,
Ik heb dit voor u getest via onze website. Niet via een interne tool.
https://admit.belgacom.be/WCE/ESW/?wicket:interfac...
Met vriendelijke groeten,
WT.
Ja waarom het bij Snor niet werkt, dat begrijp ik dan ook niet goed !


Hij zal wel via ander browser ander pc of browser enz... de test gedaan hebben
Reputatie 3
Badge
Werkt nog steeds NIET en inderdaad getest via meerder kanalen:

!!Het is de site voor 'Zelfstandigen en kleine bedrijven' dat de Promo NIET werkt.


  • via mijn Laptop (windows7, IE11): NOK
  • via mijn Smartphone Samsung S5: NOK
  • via Telenetklant PC Vista: NOK
  • via Nokia Windows Smartphone (bewuste klant die 2 maand geleden van Pay & Go overstapte naar Bizz Smart Team 20 dankzij 3 telefonische tussenkomsten van de helpdesk omdat de Online Promo, !!!bevestigd door Proximus helpdesk, niet werkt t.g. een vergetelheid van de programmeur ): NOK
  • Ik zal deze namiddag nog eens testen op de PC en Smartphones van mijn dochter en feedback bezorgen.

Reageer