Beantwoord

Online kopen

  • 22 April 2017
  • 7 reacties
  • 305 Bekeken

Ik zou graag de Apple iPhone 5s 16GB Space Grey online kopen omdat hij in promotie staat. Het probleem is echter dat ik geen idee heb hoe je hem online koopt. Zou iemand mij kunnen helpen?
Alvast bedankt
icon

Beste antwoord door LorentzV 24 April 2017, 12:18

Bekijk origineel

7 reacties

https://www.proximus.be/nl/id_cr_apple-iphone-5s-16gb-space-grey/particulieren/producten/toestellen/winkel/apple-iphone-5s-16gb-space-grey.html

Dan op de rode knop "in mandje" drukken en verder het scherm volgen.
Het probleem is dat ik de gsm met de promotie niet kan "kopen". De gewone gsm lukt wel.
Reputatie 6
Badge +3
Online kan je enkel aan de promotie meedoen indien je een nieuw nummer neemt of een nummer laat overdragen van een andere operator. Deze promotie is momenteel ook enkel als een web actie beschikbaar, dus met een bestaand Proximus abonnement is dit niet mogelijk.
Online kan je enkel aan de promotie meedoen indien je een nieuw nummer neemt of een nummer laat overdragen van een andere operator. Deze promotie is momenteel ook enkel als een web actie beschikbaar, dus met een bestaand Proximus abonnement is dit niet mogelijk.

Wel bizar, want ik bestelde en betaalde op 03MEI 199 euro voor de Samsung S8 met behoud van nummer en bestaand Proximus abbonnement.

In het laatste scherm waar je dient te kiezen voor "een nieuw nummer nemen of het bestaande nummer behouden" in datzelfde venster eronder staat Proximus gewoon tussen de vermelde operatoren.

Wat ik ook heb aangeduid, bijgevolg heb ik geheel volgens de mogelijkheid, de Samsung S8 besteld MET behoud van nummer en MET een bestaand Proximus abbo.

Als nu blijkt, dat dit niet de bedoeling is, dan heb ik inderdaad een probleem. Maar Proximus ook, want dan past deze beter het bestel document aan.
Hmm, ik heb hetzelfde voor, ik wou een toestel met abonnement online bestellen en er staat niet eens een mandje!
Gisteren gebeld, ik ben benieuwd wanneer het zal lukken. Aan de telefoon zeiden ze nochtans dat de promo ook voor bestaande klanten is!
Reputatie 7
Badge +3
Dag Nathalie,

Toevallig heb ik ook hetzelfde aan de hand gehad. Via Internet Explorer lukte het niet, maar via Microsoft Edge wel.

Heb je al geprobeerd via een andere browser?

Groetjes,

Antonella
cookies en history wissen kan ook soms helpen of "block add" uitzetten als je deze in de browser gebruikt.

Reageer