Online betalen?

  • 4 July 2017
  • 2 reacties
  • 303 Bekeken

Gisteren voer ik 2 betalingen uit , via de rode knop "betalen" bij mijn fakturen .
Alle stappen correct uitgevoerd , zelfs bevestiging van betaling ontvangen .
Een dag later blijkt de ene faktuur nog in verwerking , de andere blijft onbetaald volgens mijn faktuur .
Zoek online naar antwoord , en steeds de verwijzing naar telefoonnr klantendienst .
Deze gebeld , antwoord is " geduld meneer " en telefoon dicht .
Tweede poging , andere deskmedewerker , vriendelijk , deze gaat een mail sturen intern , betalingen zijn niet terug te vinden . Zou eerst mijn onbetaalde faktuur moeten betalen ( is betaald ) .Nogthans kan ik bewijs ( rekeninguitreksel ) voorleggen , dat betalingen uitgevoerd zijn . Niet nodig om door te sturen .
Moraal van het verhaal , bevestiging van betaling online , betalingen niet terug te vinden , diensten kunnen niet aktief gezet worden , moet eerst onbetaalde faktuur betalen .
Willen bewijs van betaling niet aanvaarden , en computersysteem loopt belachelijk achter .

2 reacties

Net de klantendienst voor de vijfde keer aan de lijn gehad , een botte onbeschofte dame laat mij doodleuk weten dat proximus eenzijdig mijn contract opzegt en ik dus geen klant meer ben bij proximus .
Proficiat proximus , heb vorig jaar een rechtzaak laten vallen doordat jullie beloftes hadden gemaakt , welke later loze beloftes bleken te zijn , nu laat ik niets meer vallen , en zal de stap nu zetten , samen met de mails van managers die toen de fout toegaven als bewijs .
Spraken toen over 5000 € inkomensverlies , met de bewijzen die ik nu heb zal dit duur grapje worden .
Na mijn advocaat geraadpleegd te hebben , zesde maal contact met klantendienst , nu blijkt dat beide betalingen reeds deze nacht binnengekomen waren .
Vraag is nu , waarom wordt vandaag dan mijn contract eenzijdig opgezegd wegens niet betaling ??????
Gesprek staat geregistreerd , en als we tegen middernacht niet beschikken over onze diensten , we een schadevergoeding van 1000 € per dag vragen .
De dame vertelde ( weeral mondeling , maar opgenomen ) , na overleg met haar supervisor , we een compensatie gingen krijgen voor de onterechte afsluiting .
Ben benieuwd

Reageer