Skip to main content
Ik heb ergens gelezen dat, net als telenet, belgacom FUP toepast. Hoe wordt deze geimplementeerd? Is dat ook met het afknijpen van de capaciteit als je in de piekuren teveel downloadt? Of is ongelimiteerd niet echt ongelimiteerd en heeft het een limiet van 250 GB? Want wat is eigenlijk het gemiddelde gebruik waar in de algemene voorwaarden over gesproken wordt?

Alvast bedankt

van op de site

Onbeperkt volume: onbeperkt gebruik enkel voor privédoeleinden en overeenkomstig de algemene voorwaarden van Belgacom. Belgacom behoudt zich het recht voor om klanten te verwittigen die regelmatig een opvallend hoger maandelijks verbruik hebben dan het gemiddelde van de Internet Intense-klanten of van de klanten met de optie Volume Pack Unlimited (d.w.z. als hun verbruik gedurende 3 opeenvolgende maanden meer dan vijf maal het gemiddelde verbruik van klanten met Internet Intense, Internet Start zonder vaste lijn overstijgt of van de klanten met de optie Volume Pack Unlimited). Deze klanten zal gevraagd worden hun verbruik te verlagen.

in praktijk ken ik niemand die reeds verwittigd is, bij telenet is het een héél ander verhaal wat dat betreft

mvg

Dit stukje had ik ook al gelezen. Maar daar staat die vage term "gemiddeld gebruik" in. Wat is dat gemiddelde gebruik en zal deze regeling ook van toepassing zijn op het favourite pakket in september?

bedankt voor het snelle antwoord

dat is geldig voor elk pakket met onbeperkt volume, hé

maar zoals gezegd, ik zou er niet wakker van liggen....ken nog niemand die op de vingers is getikt geworden door ons Eva

mvg

Reageer