mijn zoon is klant met pay & go, van zijn pay & go bedrag is er regelmatig €2 afgetrokken en dan staat er ongedefinieerd en zijn eigen telefoonnummer. voor wat kan dit zijn ?
Bladzijde 1 / 1
Best uitleg/toelichting vragen aan Proximus met concrete gegevens zoals telefoonnummer en datums via privé bericht
https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
Misschien dat je zoon op één of andere manier een abonnement "dienstverlening door derden" onderschreven heeft
https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_3rd_bill/particulieren/support/klantenzone/factuur-en-betalingen/klacht-over-uw-factuur/betaalnummers-betaalsms-en-diensten-door-derden.html
Is er op de betrokken Gsm geen inkomende sms hieromtrent eventueel meer terug te vinden?
https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
Misschien dat je zoon op één of andere manier een abonnement "dienstverlening door derden" onderschreven heeft
https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_3rd_bill/particulieren/support/klantenzone/factuur-en-betalingen/klacht-over-uw-factuur/betaalnummers-betaalsms-en-diensten-door-derden.html
Is er op de betrokken Gsm geen inkomende sms hieromtrent eventueel meer terug te vinden?
@ Sleen ,
heb je al reactie gehad op je privégericht en Is het ondertussen al gedefinieerd?
Mvg,
Martin
heb je al reactie gehad op je privégericht en Is het ondertussen al gedefinieerd?
Mvg,
Martin
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.