Ik heb nog nooit kunnen inkoggen op de OneDrive for Business, laat staan het toevoegen tot mijn persoonlijke OneDrive.
Ik heb ooit (proberen?) een login en paswoord te maken, maar werd nooit aanvaard. Is het mogelijk om dit opnieuw in te stellen? Of had ik een mail of brief moeten ontvangen met login en paswoord?
Bladzijde 1 / 1
Hier vindt u in elk geval al de support pagina van Proximus hiervoor:
www.proximus.be/support/nl/id_sfaqs_oned_install/zelfstandigen-en-kleine-bedrijven/support/ict-en-cloud/one-drive-for-business/installation-en-setup/onedrive-for-business-activeren-en-installeren.html
Als dit niet lukt zal een Proximus medewerker u hier morgen hopelijk kunnen bij helpen.
U kunt ook het contactformulier invullen:
support.nl.proximus.be/app/webforms/ask_One_Drive (antwoord binnen de 10 werkdagen)
www.proximus.be/support/nl/id_sfaqs_oned_install/zelfstandigen-en-kleine-bedrijven/support/ict-en-cloud/one-drive-for-business/installation-en-setup/onedrive-for-business-activeren-en-installeren.html
Als dit niet lukt zal een Proximus medewerker u hier morgen hopelijk kunnen bij helpen.
U kunt ook het contactformulier invullen:
support.nl.proximus.be/app/webforms/ask_One_Drive (antwoord binnen de 10 werkdagen)
Marleen,
Was al op deze pagina geweest, maar stond ingesteld op mijn persoonlijke OneDrive.
Gelukkig heeft de browser login en paswoord onthouden.
Moet nu 2 zaken laten verifiëren en hopelijk lukt het nadien. Heb de OneDrive for Business al van 07.10.2015....
BEDANKT voor de hulp!!!!!
Was al op deze pagina geweest, maar stond ingesteld op mijn persoonlijke OneDrive.
Gelukkig heeft de browser login en paswoord onthouden.
Moet nu 2 zaken laten verifiëren en hopelijk lukt het nadien. Heb de OneDrive for Business al van 07.10.2015....
BEDANKT voor de hulp!!!!!
Hallo GDJ,
Gebruik eens de directe url indien je dit probleem nog tegenkomt.
Momenteel zijn onderhoudswerkzaamheden bezig en kun je fout melding krijgen; probeer later eens opnieuw.
Gebruik eens de directe url indien je dit probleem nog tegenkomt.
Momenteel zijn onderhoudswerkzaamheden bezig en kun je fout melding krijgen; probeer later eens opnieuw.
Marleen,
Je hebt me zo snel geholpen.
Kan nu inloggen en de instellingen doen.
Heb nog 1 probleem, kan of weet niet hoe ik de mappen instel die 'moeten' gesynchroniseerd worden....
Je hebt me zo snel geholpen.
Kan nu inloggen en de instellingen doen.
Heb nog 1 probleem, kan of weet niet hoe ik de mappen instel die 'moeten' gesynchroniseerd worden....
Oei, oei, ik ben daar geen specialist in.
Vindt u die informatie niet op de support site?
Google eens: One Drive voor business mappen synchroniseren. Daar vindt u links.
Het enige dat ik nog kan geven: www.aspex.be/nl/support/faq-list/office-365/onedrive/hoe-zet-ik-onedrive-for-business-synchronisatie-op
Vindt u die informatie niet op de support site?
Google eens: One Drive voor business mappen synchroniseren. Daar vindt u links.
Het enige dat ik nog kan geven: www.aspex.be/nl/support/faq-list/office-365/onedrive/hoe-zet-ik-onedrive-for-business-synchronisatie-op
Neen, pagina kan niet weergegeven worden zelfs.
Maar heb ondertussen al begrepen dat OneDrive Business niet hetzelfde is zoals OneDrive... Maar er perstaan 'oplossingen', maar niet automatisch zoals bij OneDrive.
Nu ik het eindelijk dankzij jou heb kunnen instellen, vrees ik dat het niet voor mij is die OneDrive for Business.
Enorm bedankt voor alle hulp!
Maar heb ondertussen al begrepen dat OneDrive Business niet hetzelfde is zoals OneDrive... Maar er perstaan 'oplossingen', maar niet automatisch zoals bij OneDrive.
Nu ik het eindelijk dankzij jou heb kunnen instellen, vrees ik dat het niet voor mij is die OneDrive for Business.
Enorm bedankt voor alle hulp!
Ik heb een andere link gegeven, die wel werkt. kijk daar nog eens, misschien werkt dat.
In elk geval, graag gedaan. Prettige avond nog.
In elk geval, graag gedaan. Prettige avond nog.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.