Skip to main content
Ik heb een email gehad aangaande gratis OneDrive for Business.

Ik probeerde de aanwijzingen te volgen, maar ik vind nergens een link 'mijn OneDrive-account activeren' wanneer ik ben ingelogd in MyProximus.

Waar kan ik die link vinden ?
Heb je deze methode gevolgd, oneDrive For Business Activeren/Installeren
Ik zie nergens OneDrive staan. ook niet bij opties.
Kan je jouw klantnummer sturen via privebericht ?
we doen het nodige. Ik laat je iets weten.
Kan je eens proberen om de direct URL te gebruiken:

https://admit.belgacom.be/eservices/wps/myportal/myProducts/orderOnedrive



Stuur maar een screenshot als je een foutboodschap krijgt na de login.
Zie bijgevoegde screenshot.
Hallo Marc_0109,



Zie info onderstaande link:





http://www.proximus.be/nl/id_search-companies/zelfstandigen-en-kleine-bedrijven/s-orphans/srp-pro.html?q=OneDrive%20for%20Business



Met vriendelijke groeten,



Joël






marc,



ben je zeker dat je email had gehad? En niet een brief ? Kan je email sturen naar id090392@proximus.com



feedback was:

This customer has received the communication through a letter, not via mail and he was in the file “no-eligible”

The solution for this customer is to take an eligible pack to have OneDrive.



Als ik de email heb, kunnen we het uitklaren.



kristof
OneDrive for business is inbegrepen in de nieuwe oplossingen "Bizz Office" en "Bizz-all-in". Alsook in de oude bizz packs die internet & vaste lijn hadden.

Via deze link vind je ook meer informative over de nieuwe oplossingen : http://www.proximus.be/nl/id_zwpb_p/zelfstandigen-en-kleine-bedrijven/producten.html
Kristof,



Ik kan de email niet meer terug vinden; heb die waarschijnlijk al gedelete.

Maar als ik eht goed begrijp heb ik geen recht op gratis OneDrive.



Geen probleem voor mij als dit zo is, maar vreemd dan dat ik wel de eamil heb gekregen.

Reageer