Ik heb speciaal mijn abonnement aangepast om gebruik te maken van de 1TB cloud van one drive.
Nu blijkt dat ik er eigenlijk niets mee ben.
Een back-up van ongeveer 80GB neemt zo,n 14u in beslag. Jawel, veertien.
Dacht eerst dat het aan mijn back-up programma lag (goodsync) maar na contact met goodsync en wat google werk (one drive slow) is het probleem wel degelijk bij one drive (microsoft)
Het probleem bestaat ook al enkele jaren, er zijn enorm veel klachten, en nog steeds geen verbetering.
One drive is blijkbaar ook de slechtste van de klas als het op snelheid aankomt.
Ik begrijp niet dat proximus hier dan ook mee samenwerkt. Wat ben je met 1TB opslag aan snelheden van de tijd van de flinstones. Ben niet van plan mijn pc meer dan een week, dag en nacht, te laten aanstaan voor een back-up. We zijn 2017 ondertussen.
Mijn vraag aan proximus: hoe gaan jullie dit oplossen? Nogmaals, heb speciaal mijn abonnement aangepast voor dit aanbod van jullie.
Met vriendelijke groet
Beantwoord
One drive slow
Beste antwoord door ThomasP
nniiccoo, de klacht over een trage upload bij OneDrive komt inderdaad regelmatig voor en je vindt hierover op het Microsoft forum veel berichten over. Hoe dit komt, kan ik je niet vertellen omdat Onedrive geen Proximus product is maar een Microsoft product wat wij mee aanbieden (resellen) gecombineerd met een service. Het product zelf blijft natuurlijk van Microsoft. Met een klacht over de snelheid van synchroniseren kunnen we je vanuit Proximus dus niet verder helpen.
Persoonlijk gebruik ik ook OneDrive, met ondertussen al zo'n mooie 400GB aan data verzamelend over de tijd, en heeft de uploadsnelheid me nooit echt gestoord. OneDrive start namelijk op samen met Windows en begint meteen bij het maken van een internetverbinding je bestanden te synchroniseren. Bestanden die nog niet zijn geüpload wanneer je je computer afsluit, geen probleem. Wanneer je je computer beetje later terug gebruikt gaat het synchroniseren gewoon verder. Dit draait volledig op de achtergrond waar ik, als gebruiker, niet naar kijk noch rekening mee moet houden.
Bekijk origineelPersoonlijk gebruik ik ook OneDrive, met ondertussen al zo'n mooie 400GB aan data verzamelend over de tijd, en heeft de uploadsnelheid me nooit echt gestoord. OneDrive start namelijk op samen met Windows en begint meteen bij het maken van een internetverbinding je bestanden te synchroniseren. Bestanden die nog niet zijn geüpload wanneer je je computer afsluit, geen probleem. Wanneer je je computer beetje later terug gebruikt gaat het synchroniseren gewoon verder. Dit draait volledig op de achtergrond waar ik, als gebruiker, niet naar kijk noch rekening mee moet houden.
This topic has been closed for comments
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.