Nu blijkt dat ik er eigenlijk niets mee ben.
Een back-up van ongeveer 80GB neemt zo,n 14u in beslag. Jawel, veertien.
Dacht eerst dat het aan mijn back-up programma lag (goodsync) maar na contact met goodsync en wat google werk (one drive slow) is het probleem wel degelijk bij one drive (microsoft)
Het probleem bestaat ook al enkele jaren, er zijn enorm veel klachten, en nog steeds geen verbetering.
One drive is blijkbaar ook de slechtste van de klas als het op snelheid aankomt.
Ik begrijp niet dat proximus hier dan ook mee samenwerkt. Wat ben je met 1TB opslag aan snelheden van de tijd van de flinstones. Ben niet van plan mijn pc meer dan een week, dag en nacht, te laten aanstaan voor een back-up. We zijn 2017 ondertussen.
Mijn vraag aan proximus: hoe gaan jullie dit oplossen? Nogmaals, heb speciaal mijn abonnement aangepast voor dit aanbod van jullie.
Met vriendelijke groet
Beste antwoord door ThomasP
Bekijk origineel