Beantwoord

One drive activeren

  • 18 November 2016
  • 3 reacties
  • 347 Bekeken

Hallo,
ik heb contact gehad met de technische dienst en zij hebben mij doorverwezen naar het forum omdat zij mij niet kunnen helpen.
Ik heb de stappen ondernomen om office 365 te instaleren via Support :
1. Ga naar Microsoft Office 365 en kies Gebruikers.
2.Klik op Actieve gebruikers en selecteer uw gebruikersnaam.
3.In Toegewezen licentie klikt u op Bewerken.
4.Selecteer OneDrive voor Bedrijven met Office Online en klik op Opslaan.
5.Kies Office 365 links bovenaan: u keert terug naar de Startpagina waar OneDrive werd toegevoegd aan uw profiel.
Ik doe stap 1 maar mijn account staat daar op maar niet Kies gebruikers.
Kunt u mij helpen.
k doe dit wel het liefst via de telefoon , vind dit gemakkelijker praten en uitleggen?

Alvast dank
icon

Beste antwoord door ThomasP 19 November 2016, 15:37

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +6
Hey Pompierke, ik heb even je abonnement nagekeken en zie geen Office365 staan maar een Microsoft OneDrive for Business. Ik zie dat deze al geactiveerd is maar nog niet geconfigureerd.

Momenteel heb je 1 licentie welke nog niet staat toegekend. Je kan ofwel een nieuwe gebruiker aanmaken waaraan je de licentie toekent, of je kan ook de licentie toekennen aan je reeds bestaand admin@xxx.onmicrosoft.com waarmee je dan kan inloggen op de app.

Kijk anders even op volgende pagina voor meer info hoe dit juist te doen en hoe de app verder te installeren. Op deze pagina vindt je de informatie die je zelf ook al opgaf met nog een kleine how-to video.

Mocht er nog iets niet lukken, laat ons dit zeker weten. We kunnen eventueel, indien gewenst, de gebruiker ook voor jou aanmaken. Als er iets onduidelijk is, kunnen we je ook even bellen om je zo verder op weg te helpen.
Hallo,
heb de stappen ondernomen maar ik kom niet op schermen die in de video staan.
Het beste is om telefonisch een contact op te nemen en de stappen te doorlopen want denk dat er iets mis is met de instellingen.
Heb vorige week al eens een nieuwe login moeten vragen omdat de vorige niet correct was .Is misschien daarmee de reden dat alles mis loopt.

Groeten
Reputatie 7
Badge +6
Pompierke, bedankt voor het leuk gesprek en blij je geholpen te hebben. Veel plezier met je OneDrive for Business!

Reageer